NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

طب ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم ال roleplay
كلمنى تلجرام @mahmoudzo

• عجبني
التفاعلات: khaled bottom2
انا سالب 22 سنه من القاهره بدور علي موجب يكون من القاهرة بردو و عنده مكان
l0l2002a سناب

• عجبني
التفاعلات: f*f****y و khaled bottom2
يجماعه انا موجب وعندي مكان في اليكس وموجود الاسبوع ده بس في حد جاد يجي نقدو كام يوم قبل ماروح الجيش ده تليجرام @dahab0000

• عجبني
التفاعلات: mody x و khaled bottom2
عايز سالب نتعرف على بعض شات او كول ونكون اصدقاء دا التلجرام @mahmoudzo

• عجبني
انا سالب 22 سنه من القاهره بدور علي موجب يكون من القاهرة بردو و عنده مكان
l0l2002a سناب
عندك تلجرام

انا تبادل عايز تبادل أو سالب تخين بيحب السكس شات كتابه وصور لاجسامنا
كيك 1985kotkot

• عجبني
مفيش سالب هنا من الشروق وعنده مكان انا ٢٠ سنه

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنا كنت راجل و مراتي بقت تلبسني لبسها و تحطلي مكياج و تخليني أرقق صوتي و تعاملني كوحدة ست و استغلت إن جسمي مليان شوية و عندي حالة تثدي فلبستني البرا بتاعتها و ضغطت صدري بيها فخد شكل الصدر الأنثوي و لبستني فساتين و قمصان نوم لحد ما الرجولة بقت تنطفي جوايا شوية بشوية و بقت تديني هرمونات أنوثة لغاية ما جسمي باظ خالص و صدري و أردافي كبروا و اتملوا و بقى جسمي جسم وحدة ست كاملة الأنوثة و انطفت الرجولة من جوايا بالكامل خصوصًا بعد ما لبستني فستان فرح و طرحة و خلتني عروسة زي القمر
نا بدور علي حد يكون راقي كده ونحب في بعض ونريح بعض ونبقي اخوات وأصحاب ونطمن علي بعض ممكن؟ في حد ولا كله كذب
طب ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم ال roleplay
نا بدور علي حد يكون راقي كده ونحب في بعض ونريح بعض ونبقي اخوات وأصحاب ونطمن علي بعض ممكن؟ في حد ولا كله كذب

• عجبني
التفاعلات: f*f****y, abdo7890, khaled bottom2 و شخص آخر
أنا تبادل من وسط البلد القاهره مين تبادل اوسالب عنده مكان نتقابل دلوقت

• عجبني
التفاعلات: f*f****y و khaled bottom2
شاب من العراق عمري ٢٣ بحب اتعرف على عيل سالب ناعم وابيض وامتعو كامره يفضل يكون اصغر مني سناً
Coke250 (كيك)

• عجبني
شاب من العراق عمري ٢٣ بحب اتعرف على عيل ناعم وابيض وامتعو كامره يفضل يكون اصغر مني سناً حطفي نارو🔥

Coke250 (كيك)

• عجبني
عايز موجب جاد من المنيل الجيزه

• عجبني
التفاعلات: f*f****y
موجب فحل
اي سالب او متحرر عاوز يفضفض او يتكلم ف اي حاجه يدخل ويطمن متقلقش سرك ف بير وامان ولو حبيت برضو نكون اصدقاءنن غير اي جنس اتشرف بيك
كيك
S.ahmed1011
تليجرام
Asasas15

• عجبني
انا موجب فحل من القاهره الكيك بتاعى اهو للجادين فقط Biko9999

أنا كنت راجل و مراتي بقت تلبسني لبسها و تحطلي مكياج و تخليني أرقق صوتي و تعاملني كوحدة ست و استغلت إن جسمي مليان شوية و عندي حالة تثدي فلبستني البرا بتاعتها و ضغطت صدري بيها فخد شكل الصدر الأنثوي و لبستني فساتين و قمصان نوم لحد ما الرجولة بقت تنطفي جوايا شوية بشوية و بقت تديني هرمونات أنوثة لغاية ما جسمي باظ خالص و صدري و أردافي كبروا و اتملوا و بقى جسمي جسم وحدة ست كاملة الأنوثة و انطفت الرجولة من جوايا بالكامل خصوصًا بعد ما لبستني فستان فرح و طرحة و خلتني عروسة زي القمر
كمل القصة جميلة واذا محتاج راجل يعيش معاكم انت ومراتك انا جااهز

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%