NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

انا سالب سوفت من حلوان وعندي مكان بحب المص قوي وانك تعمل قصص محارم على اهلي احب تنزلهم على وشي او صدري عندي مكان مش بروح لحد واي سن
كلمني انا من حلوان @Boda152

موضوع مثبت للتعارف بين
(المثليين )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
انا موجب تخين مليان من اسكندريه أأ24سنه عايز سالب او بنوتي من اسكندريه يحب ييتناك من التخان

موجب فحل
اي سالب او متحرر عاوز يفضفض او يتكلم ف اي حاجه يدخل ويطمن متقلقش سرك ف بير وامان ولو حبيت برضو نكون اصدقاءنن غير اي جنس اتشرف بيك
كيك
S.ahmed1011
تليجرام
Asasas15

مبادل هارد من الجيزه بدور على تبادل زي لو انت تبادل فوق الاربعين وعندك.مكان ابعت برايفت عشان نتقابل
ابعت تليجرام

• عجبني
التفاعلات: Space 2000
عايز تبادل من اكتوبر

• عجبني
التفاعلات: Space 2000
سالب بحيرة جاد هارد عايز مقابله من قريب مني جماعي عليا

عايز مبادل او سالب نريح بعض يكون بيحب شعر الجسم

احمد موجب 20 جاد للى يحب نجرب

كيك : devil456sf

سالب ابيض رفيع ومشعر عايز حد يجي ينيكني في سنابشات صوت وصورة ابعتلي دلوقتي برايفت عشان ابعتلك وتعملي ادد

• عجبني
التفاعلات: رجل ثلاثيني
احمد 27 سنة من اسكندريه سالب تخين مشعر رجولي مليان عاوز موجب أو تبادل عنده مكان نتقابل
الكيك بتاعي نتفق ahmedamego96
لو عندك تلجرام كلمني @dahab0000

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا slave بدور على فحل سادى مسيطر ماستر عنيف علاقة علطول ومستمره وامان وسرية اسنابى magedmonier23

انا موجب ٢٣ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087
دا السناب Beshoy

سالب متناك هارد وديرتى سليف ثلاثينى من القاهرة عايز موجب خبرة وليه تجارب حقيقيه نعمل سيشن مميز نتمتع فيه

سالب ابيض رفيع ومشعر عايز حد يجي ينيكني في سنابشات صوت وصورة ابعتلي دلوقتي برايفت عشان ابعتلك وتعملي ادد

• عجبني
التفاعلات: جنون الشهوة
صباح الفل لو ف سالب صاحي يجي تليجرام Oo123y

• عجبني
التفاعلات: Meme meme
بدور علي سالب او بنوتي في سن من ١٧ ل ٢٠ سنه
لو حابب ابعتلي خاص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%