NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

عاوز اتناك 😢

• عجبني
التفاعلات: Savoy, جيا ادلع انا بنوتي, Samr202020202 و شخص آخر
عايز موجب جاد من المنيل او قريب

• عجبني
التفاعلات: Savoy و THE MONSTER 24
فريد ١٦ سنه سالب هارد من الجيزه بشتيل

• عجبني
التفاعلات: الشبح الحساب الجديد و THE MONSTER 24
انا هايج اوي وعاوز حد تبادل سوفت نقلع بعض اللباس واحنا مولعين من الهيجان وعايز انزل لبني جوة لباسك قبل ما اقلعهولك عشان اشمه والحسه وانت كمان تعمل في لباسي كده ونرجع نحلب ازبار بعض في نفس الوقت وننزل اللبن على بعض تاني وبعدين نلعب في طياز بعض ونبعبص فتحات طيازنا بصوابعنا في نفس الوقت وبايدينا التاني نشد بعض من ازبارنا

• عجبني
التفاعلات: الشبح الحساب الجديد و THE MONSTER 24
لو في حد عنده مكان مدينه نصر او مصر الجديده او التجمع و جاهز نتقابل بكلمني

موجب هااارد ٢٣ سنة من الجيزة وعندي مكان ..عايز سالب هارد بنوتي ..يكون املس ونضيف .ورفيع ..لعلاقة النهاردة دلوقتي ..انا قاعد لوحدي ..اللي جاهز يبعتلي خاص

صباح الفل انا بيدو ٢٠ سنة من عين شمس حابب اتعرف علي واحد من نفس سني ونبقي صحاب قريبين جدا ونتكلم كول ويكون محترم
انا جنبك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو سمحتو انا بترجاكو تريحونى بقا لانى تعبت خلاص ومش عارفة اعمل ايه
انا دودي بنوتي ومش بشبع من السكس عاوزة دكر جاامد نجس ريحتة هايجه يعرف يسيح البنوتي الى معاه ويسيطر عليها ويركبنى ويمتعنى ويكون كلامه فاجر واكون تحت امره والبسله كلوت وسنتيانه لو حابب
(شاااات فقط وبدون صوورر)

دودي ولد بنوتي
انا دودي بحس بميولي اننا بنت من وانا في اعدادي مليش تجارب قبل كدا بس كنت بعمل اكونتات علي تويتر وميكو وديسكورد ونسوانجي احاول اننا افرغ طاقتي بالكلام مع اشخاص في عالم افتراضي بس كنت بيجيلي فترة مرة واحدة كدا واقفل كل الاكونتات دي عملت اكونت كتييير علي مختلف الابلكيشنات ونفسي في حد يحسسني بأنوثتي ويحبني

نفسي الاقي حد يحتويني ويحسسني بأنوثتي ويدلعني ويحسسني أننا مراتة ويطلع الأنوثة اللي جوايا ياريت يبعت تلي هنا وهكلمة

• عجبني
التفاعلات: ManEgy
موجب 20 سنه من القاهره
بدور على علاقه طويله نبسط بعض ونحب ف بعض ونخرج بس دا طبعا بعد م نتطمن ونثق فبعض
بيننا وبين بعض هتكون كأنك مراتي وهفشخك واشرمطك وامتعك بكل حاجه ممكنه بس قدام الناس انت صاحبي ورجوله واخوياا
لو حابب نتعرف ابعتلي خاص او اعمل لايك ع الكومنت وانا هبعتلك..

• عجبني
التفاعلات: اشرف قاسم
حد موجود في اسكندريه عنده مكان
عاوز سالب لعلاقة مستمرة

حد موجود في اسكندريه عنده مكان
عاوز سالب لعلاقة مستمرة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%