NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

موجب فحل من اسكندرية بدور ع سالب ناعم بنوتي ابيض

• عجبني
التفاعلات: سالب جديد للفتح
فيه موجب جاد عنده مكان في مدينه نصر او مصر الجديده ناووو

عاوزه راجل

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: nio، البرنس اليكس و زوزو البنوتي
أنا موجب من القاهره بدور علي سالب يكون بنوتي ويحب يتعامل زي البنات بظبط يكون نظيف ناعم وطري لعلاقه طويله البدايه هتبقي شات لحد ما ناخد علي بعض وكدا حابب يكون في حب ومشاعر حلوه والجنس يجي براحته مش مهم السن المهتم يعرفني ويكون جاد

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ms1234، عماد👰🏻 و Yara binuti
عاوز موجب محترم طيب قريب من طنطا ( منوفيه او كفر الشيخ ) نبقي اصحاب، انا Bottom سني 28 اول مره 🔰💧 Sub bottom need dom. Top

• عجبني
التفاعلات: zobrrrry و مروان مدينة نصر
سالب من المرج ٢١ سنة

• عجبني
التفاعلات: secret mekky و zobrrrry
سالب هارد من القاهرة عايز اتناك من موجب ثلاثيني زيه كبير خاص

• عجبني
التفاعلات: zobrrrry، nader.maha و flix135
موجب من حلوان بدور علي سالب هارد او سوفت نطيف وكويس ويكون قريب من حلوان وجاد لكن تعالي شاات والكلام ده مبحبش لو سمحتوا انا عايش لوحدي

• عجبني
التفاعلات: يايا المصري
لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay. "

اللي مهتم يبعتلي خاص

• عجبني
التفاعلات: Yara binuti
ف حد موجود فاضي ندردش سوا؟

• عجبني
التفاعلات: secret mekky، flix135 و ManEgy
بنوتي 18 سنه بدور على حد جاد يريحني شات او صوت
يكون بيعرف بجد 🥺🎻

• عجبني
التفاعلات: secret mekky، zobrrrry و flix135
مفيش سالب من الشروق عنده مكان

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طب بجد يبخت سوالب اسكندرية علي كمية المثليين هناك

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: البرنس اليكس, zobrrrry, nader.maha و شخص آخر
لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay. "

اللي مهتم يبعتلي خاص
انا مهتم الصراحه بس انا بنوتي زيك ممكن نكون اصدقاء ♥♥

• عجبني
التفاعلات: Meme 7lweat, zobrrrry, مروان مدينة نصر و شخص آخر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%