NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

انا سالب من بدو يشوف طيزي

• عجبني
التفاعلات: Geosam و موجب و تبادل
انا فحل موجب هارد صعيدي حابب اتعرف ع سالب بنوتي لعلاقة جادة يكون عايز يعيش مرا من جواة ويعبش انوثتو معا دكر صعيدي يملا بطنو لبن اصلي بموت ف التنزيل جوا يلبس حريمي اخر اليوم لدكرو يعيش معايا مرا بجد وطويلة يكون عايز راجل يمتعو ويكون مرتي مش نيكة وخلاص لا دا هيبقا زبري كلو لية الي جاد يجي خاص

• عجبني
التفاعلات: ميرو سالب، lolo26482 و سالب جديد للفتح
تبادل شات ٢٥ سنة

• عجبني
التفاعلات: ميرو سالب، mzs و lolo26482
انا فحل موجب هارد صعيدي حابب اتعرف ع سالب بنوتي لعلاقة جادة يكون عايز يعيش مرا من جواة ويعبش انوثتو معا دكر صعيدي يملا بطنو لبن اصلي بموت ف التنزيل جوا يلبس حريمي اخر اليوم لدكرو يعيش معايا مرا بجد وطويلة يكون عايز راجل يمتعو ويكون مرتي مش نيكة وخلاص لا دا هيبقا زبري كلو لية الي جاد يجي خاص
انا لبوتك اللي بتدور عليك يا دكري

سالب هارد لموجب دكر فحل فوق الاربعين اصغر من اربعين سنه لا يرسل لو سمحت

موجود لولو من اسكندرية

تبادل شات ٢٥ سنة
انا احمد موجب ٢٤ سنه زبري ١٦ سنتي قاعد في اسكندرية عايز لبوه سرير يكون مربرب ويكون مستعد يجي اسكندرية لو بعيد ولو قريب ينور الدنيا ف اي وقت
موجود وتحت امرك لولو سالب مربرب اسكندرية

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الدنجوان المصري و Halw awy
عايز سالب بنوتي دلوع مطيع وناعم سوفت

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay. "

اللي مهتم يبعتلي خاص

• عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير
أنا فحل 16 سنه من الجيزه عايز سالب ب مكان يكون جاد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
موجود لولو من اسكندرية
ادخل ع الخاص هتلاقي اتنين لينك شوف الي يعجبك وابعتلي علية مستنيك نتعرف اكتر

• عجبني
التفاعلات: lolo26482
أنا سالب خول خاضع 22 سنه من الجيزه معنديش مكان جسمي ابيض…عايز موجب يروضني و زبه كبير وعنده مكان
أنا

عايز راجل مليان كول مش هتفرق نوعه هبسطه

• عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير و lolo26482
عاوز ببنوتي جاد من اسكندريه جاده لعلاقه زواج يدون لبوتي ومراتي
اللي جاد بس ماليش في شغل نت عاوز جادد

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: italianoraw، سالب دمنهور و lolo26482

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل