NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط
انا فعلان بدور علي حد زايك كدة حقيقي لكن للاسف انا مش من اسكندرية

انا عايز بنوتي او فيمبوي او ليدي بوي او شيميل

المهم انها تكون فعلان كدة مش القرف الي بلاقية هنا وفاكرين نفسهم كدة المهم عندي قبل الجسم المشاعر والروح والاحساس من جوة انك تكوني معترفة بكدة ومتاكدة انك كدة وتكوني فاهمة انك كدة فعلا مش مجرد شوية كلام قرتهم ولا فيديو شوفتة انا بتكلم عم ميول حقيقية مش مصطنعة

الي يدخل يبعتلي يعرفني انو بخصوص الكوميكس دة

جماعه انا بناتي من أكتوبر عايز موجب من أكتوبر يبعت لي خاص و يكون جاد

• عجبني
التفاعلات: Sayed padro
عاوز سالب من اسكندريه جاد

• حبيته
التفاعلات: italianoraw
سالب مفتوح وتبادل هرم عندى مكان٢٤ سنه عاوز حد جاد مقابله

• عجبني
التفاعلات: Roock
عاوز سالب او تبادل سوفت م مصر الجديدة يكون عنده مكان وعاوز يتعرف ويقابل بجد م غير حوارات يكون سنه صغير افضل

بدور على سالب من المنصوره

عايز اتعرف على نياك أنا سالب مفتوح

• عجبني
التفاعلات: sami0sami و Sayed padro
انا موجب ٣١ من المنصوره بدور علي شخص محترم جاد بنوتي مش مهم السن يكون حببتي ومراتي نعيش قصه حب مش جنس وخلاص
نتعرف

موجب هارد اسمراني ٥٧سنه الجيزه
حابب اتعرف على سالب كبير ناعم وعنده مكان متاح
الجاد يبعتلي
هاي نتعرف

عاوز مبادل هارد عنده مكان من اكتوبر يكون جاد و ابن ناس انا ٣٥ سنه معنديش مكان. مش شات

عاوز مبادل هارد عنده مكان من اكتوبر يكون جاد و ابن ناس انا ٣٥ سنه معنديش مكان. مش شات

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.

اللي مهتم يبعتلي خاص

• عجبني
التفاعلات: ali20304
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
محتاج اتعرف علي بنوتي من اسكندرية تكون بتدور علي علاقة جنسية دائمة

• حبيته
التفاعلات: italianoraw
موجب ٢٤ سنه عايز سالب او بنوتي نتكلم يكون نفس السن اي علاقه ع طول

• عجبني
التفاعلات: ms1234

المواضيع المشابهة

عودة