NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

انا موجب 35سنه لو في سالب او ديوث او واحده محرومه من الجنس في سريه تامه انا مقيم في السادس من اكتوبر

• عجبني
التفاعلات: Mokksj، fear.evil.halim و ms1234
مين هنا موجب

• عجبني
التفاعلات: 3sk_Nor، Mody21mogab 20 و fares_100
حابب اتعرف على صديق يكون من طنطا ويكون أكبر من ٣٣ وحابب يجرب تبادل واهم حاجه في صراحه واحترام وياريت بلاش حوار التحرار و الدياثة عايز اتعرف على صديق لشخصه ويتعرف عليه لشخصي بدون التدخل في الخصوصية

• عجبني
التفاعلات: 3sk_Nor، mzs و MéMòِ
انل موجب ٢٢ سنه

محتاج سالب يركب زبي بسيطرة و تحكم و يخليني مش قادر عليه و يتسمتع بزبي الناشف و يحلبني اوي حتي لو مكنتش قادر

• عجبني
التفاعلات: Toommc
عايز سالب من العاشر دلوقتي

سالب هارد طيزي كبير وطرية ملبن ابيض ونضيف بزازي كبار حلمات وردية ٢٣ سنة من الزيتون متناكاتش بقالي كتير عايز دكر نضيف مش مهم طول زبره المهم النضافة ويكون ابن ناس يعرف يتعامل مع اللي قدامه يكون من القاهرة وعنده مكان

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Ali199, Sayed padro, Mody21mogab 20 و شخص آخر
سالب مربرب محتاج موجب سكس شات

• عجبني
التفاعلات: Sayed padro و Mody21mogab 20
محدش فاتح عايز يتكلم شات زبي مش قادر عايز ينيك حالا

• عجبني
التفاعلات: Toommc
بدور على سالب من فلسطين

انا سالب ٢٢ سنة
بدور ع موجب يكون مثلى الجنس يعنى يكون بيحب الرجاله السوالب بس
نتمتع مع بعض ونكون ف علاقه نحب بعض وانا همتعه وهو يمتعنى
ي ريييت الاقى
ياريت تكلمني ضروري يا كيمو علشان انا بدور علي كدا من زمان وم لقي حد جاد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هاي انا بنوتيي حلو أوي و ناعم ، نفسي في حد من الجيزه أو فيصل بالذات عشان لو حبينا نتقابل و ياريت يكون عنده مكان ، بس الاهم انا عايز بوي فريند يحبني و أحبه و نبعت لبعض و كده و يعلم اني كاني بنت ابعتولي بليز

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: نيك حريمك ياديوث, mayoo54, Sayed padro و شخص آخر
هاي انا بنوتيي حلو أوي و ناعم ، نفسي في حد من الجيزه أو فيصل بالذات عشان لو حبينا نتقابل و ياريت يكون عنده مكان ، بس الاهم انا عايز بوي فريند يحبني و أحبه و نبعت لبعض و كده و يعلم اني كاني بنت ابعتولي بليز

انا ميولي بوتوم 28 سنه من طنطا و ساعات بنزل القاهره، ممارستش قبل كده و عاوز توب راقي محترم لعلاقة نبقي فيها صحاب واخوات قبل اي حاجه و نفضل مع بعض و يكون صادق في كلامه عشان يبقي في ثقة بينا و ارتياح نفسي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: 3sk_Nor, Angeel, mzs و 2 آخرين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%