NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

عايز سالب عشريني دلوقتي اعشره لحد مينام مني

• عجبني
التفاعلات: سالب سوفت رجولي
بدي سالب شات كبير ف العمر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حد موجود ف اسكندريه عندو مكان يلبسني كلوتات لعلاقه سوفت
موجود يا قمر ابعتلى الكيك بتاعك
او راسلنى ع
ahmed0love

• عجبني
التفاعلات: rrrr2023
انا صديق فوق ال ٤٠
ابعتلى خاص او كيك
ahmed0love

• عجبني
التفاعلات: Man40Egypt و Mandoo69
انا موجب سوفت او هرد مليان شوية وممكن اكون تبادل سوفت لو حد مليان برضو

• عجبني
التفاعلات: Mandoo69 و Rana sam
محتاج سالب أو بوتوم راغب في علاقة حب دايمة يكون مراتي وحبيبتي ويكون محور حياتي في كل شئ اختصارًا لما سيكون ما بينا لو موجود أنا في إنظاره لعلاقة حب مستمرة محقق بيها كل ما هو له علاقة بالمتعة ☝️💕💦

HDtczw7.webp
هاي

• عجبني
التفاعلات: Mandoo69
طب ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

انا بدأت افقد الامل فعلا، بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم ال roleplay

• عجبني
التفاعلات: تبادل هارد اوي و Mandoo69
طب ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

انا بدأت افقد الامل فعلا، بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم ال roleplay
في انتظارك بعد معاناتي من فقد الشغف في إني أبحث عن بوتوم أكونله ويكونلي، لكن أنا مستنيكي على أمل يكون الأمل فيكي يا حبيتبي ♥️💜🤗

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%