NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

يا شباب
عايز سالب او مبادل من المنصوره عنده مكان ويكون جاد لأن اللي بيتكلم بتاع حوارات
ولو حد جاد وعايز نتقابل ممكن من الصبح لو يحب

• عجبني
التفاعلات: سالب أول مرة 22من حلوان
موضوع مثبت للتعارف بين
(المثليين )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء

1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. ممنوع ذكر اى من وسائل التواصل مثل فيس او تليجرام او كيك او ما شابه او وضع روابط لها علاقه بذلك
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
انا موجب من مصر وعايش في اوروبا بدور علي بنوتي

• عجبني
التفاعلات: taboo2000
سوالب اسيوط فين؟

• عجبني
التفاعلات: اختيارتى
  • عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • حبيته
التفاعلات: kemo kon, hadyahmed, Moo23332 و شخص آخر
ايه يا جماعة مبادل سوفت ٢٥ سنة من القاهرة عايز حد سنى او اصغر نتعرف و نتكلم و نتقابل

• عجبني
التفاعلات: خول منيوك, ms1234, semosmsm و 3 آخرين
فين الرجاله راحوا انا سالب مايص ودلوعه ذى البنات كدا احححح وصغيرة 22 سنه عايز تبادل موجب او سالب نتبسط سوا اهم حاجه يكون جدع ومحترم وابن ناس

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • حبيته
التفاعلات: Top Alex, أ/موجب, خول منيوك و 7 آخرين
عاوز صديق اعيش معاه دايما واشتغل معاه ونكونو اصدقاء واخوات وعلاقتنا بره احترام وصداقه وبنا زى منحب وبلاش اللى داخل يكتشف وعنده فضول وخلاص

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: mido14, خول منيوك, alexbi50 و شخص آخر
فين الرجاله راحوا انا سالب مايص ودلوعه ذى البنات كدا احححح وصغيرة 22 سنه عايز تبادل موجب او سالب نتبسط سوا اهم حاجه يكون جدع ومحترم وابن ناس
تعال خاص

ابعتلى خاص

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Alaa69
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت منين

تعالا انا مبادل

• عجبني
التفاعلات: حسام 69 و ميزو الخواجه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%