NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

HDOUJZG.pngموجب سني 18 عاوز سالب لعلاقة جادة

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Mido 77 و Salm98335
عاوز. سالب دلوع من اسكندريه

محتاج زبر حنين انا بمدينه نصر يكون أول مرة يدخله

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: موجب و تبادل, Mido 77, aly823 و شخص آخر
انا سالب وبلبس حريمي كتير وبحب الاحساس داه نفسي فى راجل كبير بيفهم يخليني احبه و استغنى عن الناس كلها وابقى معاه هوا بس
عندك كيك لو تحب نتكلم انا كيك aly823

طب ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

انا بدأت افقد الامل فعلا، بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم ال roleplay
كلمني كيك انا كيك alybadr823

موجب ٢٢ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087

مفيش موجب محترم بمدينه نصر او التجمع الخامس

محتاج سالب بنوتي في القاهره
علي شرط عنده مكان ويبعت صور طيزه

أنا امير موجب سوفت 30 سنة من اليكس عاوز سالب سوفت امتعه بوس و احضان و مص شفايف و تحسيس ومص البزاز و احك زبي في زبه و احنا حاضنين بعض و يمص زبي و احضنه من ضهره و احك زبي في فلقة طيزة و حاجات تانيه كتير يكون عنده مكان ده
kik Amir999777
أو
تليجرام @Amir777_999

سليف من الجيزة بحب البس حريمى عاوز ماستر سادى فاجر فاهم كويس وبيعرف يعذب وعنده مكان قريب وياريت لو بيحب يشرب

• نار ياحبيبي نار
  • أتفق
التفاعلات: ثقافي مثقف و Meme 7lweat
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
موجب 34 سنة مهندس ومحترم وابن ناس أووى وعايز سالب لعلاقة طويلة تكون صداقة واحتواء قبل ماتكون جنس بحب الجسم المليان واللبس الحريمى وبحب لو متحرر كمان ياريت مش شرط يكون فيه الشروط كلها المهم ان يقبل تكون العلاقة ع اد شات بس ومكالمات ان امكن لان حاليا خارج مصر ومش هقدر اوعد بااكتر من كده ياريت اللى يكلمنى يكون حد متفهم وقرأ كويس كلامى مش جو هيجان وخلاص للى حابب كلمنى تليجرام
@KPOIH788899

• عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير و سمسمه واو
عوز دكر خمسينى يعشر طيزى

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل
مين جاى انا موجب ٣٠

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: n&x

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل