NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

عاوز وحدة أو واحد ديوث جاد يعني مش كلام عيال ، بشرط من الجزائر واللللله أنا هايج عاوز أنيك يعني

موجب اسكندراني 19 سنه عايز سالب كيك
youssef__ahmed112

IMG-20240108-000047-924 IMG-20240104-232808-476

• يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
التفاعلات: f*f****y و خالد سالب ممحونx
اححححح احب كل ازبابكم
بس سوال ممكن رايكم بطيزي

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل و سالب دمنهور
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تعالوا تلجرام نتكلم و نتعرف... انتوا مش هيجانين زيي و زهقانين ولا ايه
و نفسي الاقي حد نفس ذوقي في الbbw الي هما الستات التخينة الي بزازها كبيرة نيك
@amegos123

• عجبني
التفاعلات: f*f****y
  • عجبني
التفاعلات: Mando elafret، hero sex و خالد سالب ممحونx
ما تيجوا تلجرام بدل الزهق و الهيجان ده
انا بحب الbbw مين زيي
التلجرام..
@amegos123

دمياط بس اللي يجم

حبيبي السالب و البنوتي لو عايز حد يحنو عليك ويحسسك بالأمان والاستقرار ويدلعك وياخدك ف حضنه ويحتويك ويحافظ عليك ويحطك جوى عيونه ويدلعك ويطلع الانثى الشرموطه اللي فيكي ويحسسك بالحب والحنان ويحسسك باانوثتك ويخليك اسعد واحد يبقى تعال وانا هدلعك واحافظ عليك واحتويك وف الشارع تبقى اجدع راجل وف السرير هخليك اجدع شرموطه وكله بالادب والاحترام يبقى تعال كيك antel90 يلا مستني ايه تعال وانا هبسطك

• عجبني
التفاعلات: Toommc
دمياط بس اللي يجم
حبيبي السالب و البنوتي لو عايز حد يحنو عليك ويحسسك بالأمان والاستقرار ويدلعك وياخدك ف حضنه ويحتويك ويحافظ عليك ويحطك جوى عيونه ويدلعك ويطلع الانثى الشرموطه اللي فيكي ويحسسك بالحب والحنان ويحسسك باانوثتك ويخليك اسعد واحد يبقى تعال وانا هدلعك واحافظ عليك واحتويك وف الشارع تبقى اجدع راجل وف السرير هخليك اجدع شرموطه وكله بالادب والاحترام يبقى تعال كيك antel90 يلا مستني ايه تعال وانا هبسطك

حبيبي السالب و البنوتي لو عايز حد يحنو عليك ويحسسك بالأمان والاستقرار ويدلعك وياخدك ف حضنه ويحتويك ويحافظ عليك ويحطك جوى عيونه ويدلعك ويطلع الانثى الشرموطه اللي فيكي ويحسسك بالحب والحنان ويحسسك باانوثتك ويخليك اسعد واحد يبقى تعال وانا هدلعك واحافظ عليك واحتويك وف الشارع تبقى اجدع راجل وف السرير هخليك اجدع شرموطه وكله بالادب والاحترام يبقى تعال كيك antel90 يلا مستني ايه تعال وانا هبسطك دمياط الجديده بس اللي يجم

عايز سالب ع تلجيرام نتعرف @Oo123y

محتاج موجب حنين ومحترم يركب طيزى يكون أول مرة انا شغال بمدينه نصر
لو جاد كلمنى ده التلجرام بتاعىelkimaali

ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.

اللي مهتم يبعتلي خاص
مهتم جدآ elkimaali ده تليجرام ابعتلى

مفيش سالب او بنوتي صاحي يجي تليجرام Oo123y

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%