NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

انا موجب او تبادل رجولي سوفت خبره بدي
بدي مبادل رجولي. او ناعم سوفت خبره نمارس شات او كام ويكون ممحون وعارف المحنه نلعب عب بعض
هاظ الكيك ranoos077814359
وهاظ التجرام sioso12
اهم شي يكون خبره وليه تجارب مليت من المملين

• عجبني
التفاعلات: Aol
انا موجب ٢٣ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087
دا السناب Beshoy
تلغرام

عاوز سالب وديوث صوت كيك او انستا

بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط
تعالي نتكلم

هايج اوووى وعاوز انيك حد يجي صوت او يجيلى البيت

انا ميمو 20 سنه سالب من طنطا محتاج موجب نضيف وابن ناس

• عجبني
التفاعلات: صاحب الكيف و الراجل الفاجر الجاحد
هلا انا سيف 20 سنه موجب من القاهره جاد وعندى مكان عاوز سالب قريب من سنى يكون محترم. ونضيف يجيلى. برايفت او كيك :h2mad0

حد ييجي كام دلوقتي ؟

• عجبني
التفاعلات: mero.mero
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
موجب رجولي ٣٥ سنه من حلوان بدور علي سالب او بنوتي قريب مني ويكون طري ونطيف اهم حاجه ... والمهم الاستمراريه مش حاجه كده وخلاص ... عندي مكان .. وياريت بلاش اللي بيبقي عايز شات بس بلاش يكلمني افضل ... ده التيلجرام بتاعي
@ana_voda

• عجبني
التفاعلات: Man40Egypt
موجب رجولي ٣٥ سنه من حلوان بدور علي سالب او بنوتي قريب مني ويكون طري ونطيف اهم حاجه ... والمهم الاستمراريه مش حاجه كده وخلاص ... عندي مكان .. وياريت بلاش اللي بيبقي عايز شات بس بلاش يكلمني افضل ... ده التيلجرام بتاعي@ana_voda

انا موجب او تبادل رجولي سوفت خبره بدي
بدي مبادل رجولي. او ناعم سوفت خبره نمارس شات او كام ويكون ممحون وعارف المحنه نلعب عب بعض
هاظ الكيك ranoos077814359
وهاظ التجرام sioso12
اهم شي يكون خبره وليه تجارب مليت من المملين
كيفك علي من عمان

انا موجب فحل من القاهره الكيك بتاعى اهو للجادين فقط Biko9999

مورا من اليكس معنديش مكان نفسي ف علاقه دايمه الي من اليكس يكلمني نفسي اتعشر بقا

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: elmagic 7771 و Jordn

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل