NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المتحررين)

انا تبادل بيسكشوال من غير صور الحريم كلام وبس

• عجبني
التفاعلات: dima maroc
عايز متحررررين جادين شات وتعارف

نفسي اجرب معي ديوث جاد اللي جاد يجي ع الكيك دا malode65

مع كامل احترامى وتقديرى لكل الناس انا ببساطه بدور على زوجين مصريين لصداقه حقيقيه
انا كلمنى كتير لاسف وحوارات وكدب وبتمنى فعلا الاقى ناس محترمه تقدر معنى العلاقه وتكون عندها استعداد لتعارف بحد وصداقه حقيقيه انا حابب اكون صديق وصاحب واخ عايز نتكلم نتعرف وبعدين نتقابل ف اى مكان عام ك صحاب واخوات
هحترمكم واقدركم واحافظ على بيتكم واسرتك انا عارف حدودى كويس وليا تجارب حقيقيه . هعتبر نفسى جزء منكم ونحافظ على صداقه بجد بنا

عايز متحرر ناعارف وادلعه

• عجبني
التفاعلات: khalilnou
انا متجوز وبحب التحرر واعيش براحتى من غير قيود حابب اتعرف على حد متجوز يكون شبهي وشبه دماغى وتفكيرى
حبيبى انا زيك تعال خاص

موضوع مثبت للتعارف بين
(المتحررين)عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. ممنوع ذكر اى من وسائل التواصل مثل فيس او تليجرام او كيك او ما شابه او وضع روابط لها علاقه بذلك
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده

موضوع مثبت للتعارف بين
(المتحررين)عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. ممنوع ذكر اى من وسائل التواصل مثل فيس او تليجرام او كيك او ما شابه او وضع روابط لها علاقه بذلك
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
انا سنجل فاهري ٤٠ منفصل
خبرة وليا تجارب مع كابلز
مابحبش اتعامل مع شخص يكون بيتكلم من ورا الست اللي معاه

انا عاوز انيك متحررين بس انا امان جدا ونبقي صحاب انا عاوز سليف مطيع واديثه في سريه وامان ويكون كلبي وقت العلاقه واخويا في الوقت العادي من بنها أو اكتوبر أو فيه حتي لو موجب بيحب الطاعه انا 18سنه الا يدخل يكون طلبي وجد انا عندي مكان في في بنها

عايز حد يريح خطيبتي هيكلمها ويتاكد انها بنت وبعدين نتقابل
اللي يقدر ويكون جاد يبعت خاص
انا موجود وجاد جدا وسرية تامة

انا بحب التبادل والتحرر بس مراتى متعرفش مش لاقى حد محترم وامين نتبادل ونطلع شهوتنا عليهم من غير ما ناذى بعض

• عجبني
التفاعلات: alysa2025, dima maroc, mazen1993 و 2 آخرين
انا بحب التبادل والتحرر بس مراتى متعرفش مش لاقى حد محترم وامين نتبادل ونطلع شهوتنا عليهم من غير ما ناذى بعض
تعال انا زيك خاص

• انا سخنت كده ليه
  • عجبني
التفاعلات: maikel hooo و asaad2024
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاوز واحده متحرره بجد للجواز

• عجبني
التفاعلات: صعب النسيان و Tot
عايز متحرر للصداقه الجاده

• عجبني
التفاعلات: صعب النسيان

المواضيع المشابهة