NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المتحررين)

عايز زوج متحرر بجد نتكلم مع بعض براحتنا ونبقا اصحاب
مش عايز اشتغالات ولا عيال مراهقة محتاج حد فعلا نكون اصحاب ويكون متحرر نتكلم براحتنا سوا

• عجبني
التفاعلات: وليد رضا و Asmar noby
عايز زوج متحرر بجد نتكلم مع بعض براحتنا ونبقا اصحاب
مش عايز اشتغالات ولا عيال مراهقة محتاج حد فعلا نكون اصحاب ويكون متحرر نتكلم براحتنا سوا
ممكن تكلمني

ايه بقى مفيش حد

اولا كده انا عندي ٢٨ سنه موجب من دمياط محترم وابن ناس وعندي خبره في المساج وبعشق لحس الكس جدا وانا سينجل
حجم زبري ١٣ سم
ف انت ي حبيبي المتحرر المحترم لك مني كل الود والتقدير والاحترام وانت فوق دماغي وانت مش قليل ولا حول انت ارجل الرجاله ولكم منى اجمل واحلى وارق تحيه انتم فوق راسي وعمري ما استغلكم ولا اذذيكم انتم احسن وأشرف ناس زوجتك مش شرموطه ولا شمال العكس دي هي ست البنات وست الكل وليها كل الحب والتقدير وانا عارف انك مكفيها ومكيفها ومدلعها بس دي متعه ليكم وانك تقدر ع ميه ست ومراتك برضه مكيفاك ومكفياك وانا بحب اسعدكم وابسطكم وافديكم برقبتي وهخاف عليكم اكتر من نفسي ومعايا بجد هتعيشو ليله جميله اوي وكل حاجه في سريه وامان واحتواء وآخرها باب الغرفة وبره الغرفه مفيش حاجه حصلت وانا حابب نتمتع وسعادتكم قبل سعادتي وعمري ما أقل منكم ولا ااذيكم انا جاي للمتعه وانتم سعادتي واتمنى بجد القي حد جاد وصادق انتم فوق راسي فلو حابيني تجربه انا هيبقى ليا الشرف اني اكون معاكم ولو خايفين واول مره ف اوعى تخافو لانكم معايا هتبقو ف أمان وعمري ما احكي عنكم وليا خبره ف مع كابلز و بصراحه انا هخاف عليكم جدا ووعد مني اني ابسطكم ولنا عوده واتمنى الجديه
قولى ب امانه انت بعد كل ده عرفت تعمل علاقه مع حد انت اكيد لا بص حتي
ف انت ي حبيبي المتحرر المحترم لك مني كل الود والتقدير والاحترام وانت فوق دماغي وانت مش قليل ولا حول انت ارجل الرجاله ولكم منى اجمل واحلى وارق تحيه انتم فوق راسي وعمري ما استغلكم ولا اذذيكم انتم احسن وأشرف ناس زوجتك مش شرموطه ولا شمال العكس دي هي ست البنات وست الكل وليها كل الحب والتقدير وانا عارف انك مكفيها ومكيفها ومدلعها بس دي متعه ليكم وانك تقدر ع ميه ست ومراتك برضه مكيفاك ومكفياك وانا بحب اسعدكم وابسطكم وافديكم برقبتي وهخاف عليكم اكتر من نفسي ومعايا بجد هتعيشو ليله جميله اوي وكل حاجه في سريه وامان واحتواء وآخرها باب الغرفة وبره الغرفه مفيش حاجه حصلت وانا حابب نتمتع وسعادتكم قبل سعادتي وعمري ما أقل منكم ولا ااذيكم انا جاي للمتعه وانتم سعادتي واتمنى بجد القي حد جاد وصادق انتم فوق راسي فلو حابيني تجربه انا هيبقى ليا الشرف اني اكون معاكم ولو خايفين واول مره ف اوعى تخافو لانكم معايا هتبقو ف أمان وعمري ما احكي عنكم وليا خبره ف مع كابلز و بصراحه انا هخاف عليكم جدا ووعد مني اني ابسطكم ولنا عوده واتمنى الجديه.
كلام سهل نيك ونا ممكن اقول كلام احسن منك برضو و ثانيه هو يبقا اخول راجل فى العالم ومراتو اكثر واحده شرموطه فى العالم وانت ذيهم برضو

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اي واحد ديوث او متحرر من القاهره
عاوزني اديثه على محارمه وانيكهم قدامه
يكلمني في سريه تامه

قولى ب امانه انت بعد كل ده عرفت تعمل علاقه مع حد انت اكيد لا بص حتي
ف انت ي حبيبي المتحرر المحترم لك مني كل الود والتقدير والاحترام وانت فوق دماغي وانت مش قليل ولا حول انت ارجل الرجاله ولكم منى اجمل واحلى وارق تحيه انتم فوق راسي وعمري ما استغلكم ولا اذذيكم انتم احسن وأشرف ناس زوجتك مش شرموطه ولا شمال العكس دي هي ست البنات وست الكل وليها كل الحب والتقدير وانا عارف انك مكفيها ومكيفها ومدلعها بس دي متعه ليكم وانك تقدر ع ميه ست ومراتك برضه مكيفاك ومكفياك وانا بحب اسعدكم وابسطكم وافديكم برقبتي وهخاف عليكم اكتر من نفسي ومعايا بجد هتعيشو ليله جميله اوي وكل حاجه في سريه وامان واحتواء وآخرها باب الغرفة وبره الغرفه مفيش حاجه حصلت وانا حابب نتمتع وسعادتكم قبل سعادتي وعمري ما أقل منكم ولا ااذيكم انا جاي للمتعه وانتم سعادتي واتمنى بجد القي حد جاد وصادق انتم فوق راسي فلو حابيني تجربه انا هيبقى ليا الشرف اني اكون معاكم ولو خايفين واول مره ف اوعى تخافو لانكم معايا هتبقو ف أمان وعمري ما احكي عنكم وليا خبره ف مع كابلز و بصراحه انا هخاف عليكم جدا ووعد مني اني ابسطكم ولنا عوده واتمنى الجديه.
كلام سهل نيك ونا ممكن اقول كلام احسن منك برضو و ثانيه هو يبقا اخول راجل فى العالم ومراتو اكثر واحده شرموطه فى العالم وانت ذيهم برضو
هو انت ي صاحبي عشانك خول فتحسب كل الناس زيك وبعدين اه حصل وعملت علاقه واتنين بس مش مع اللي زيك ع فكره لأن اللي مش بيحترمهم مش بيبقى بني ادم فهمت ياصديقي

متحرر او ديوث على مراتك وعايز تفضفض مع حد كتوم محترم سنجل كلمنى

انا فتحت رسايلي ابعتلي

انا جديد هنا لكن متحرر من اكتر من 10 سنين مراتي متحررة كمان بس هي متحررة في الحقيقة مش بتدخل ع النت بقالنا فترة ما مارسنا تجربة تحرر وبندور ع حد جديد ويكون امان طبعا نتعرف ونشوف الدنيا فيها ايه ممكن يتم
أقدر أتشرف بمعرفتك معاك مروان ٤٠سنه مهندس من القاهره

مساء الخير انا من القاهرة ٣٥ سنه ليا تجارب كتير مع كابلز متحررين وصديقتى ٣١ سنه متخصصين مساج بندور على زوجين متحررين نعملهم مساج ونقف عند اى حدود هما يحبوها … صديقتى قاعده معايا فى القاهره اسبوع وراجعه الغردقه هى بتنزل اجازه كل فتره اللى حابب نتعرف يكلمنى

• عجبني
التفاعلات: fahlmrtk

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%