NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المتحررين)

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و عاشق نسوان كبيره
فحل 20 سنه اسكندريه وليا تجارب قبل كده
عاوز اتعرف على زوجين او متحرر

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
نفسي الاقي بنت متحرره زيي تكون بتدور علي التحرر بدون قيود ، وفي نفس الوقت يكون بالعقل لاننا مش عايشين لوحدنا ، يعني بيننا وبين بعض نعيش حياتنا بمنتهي التحرر و بين الناس نبان طبيعيين ونحافظ علي شكلنا ، يا تري هلاقي واحده تحقق المعادله دي ؟

• عجبني
انا احمد ١٩ سنه ديوث امى سوسن ٣٨ سنه واختى فاطمه ٢٠ إلى يحب يبادل او يبقى فحل ويبقى فى ثقه يبعت

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: عاشق نسوان كبيره, mahmoud fahlk1, عاشق الديوثيين و 4 آخرين
ع فكره انا اهم حاجه عندي الامان واني احافظ على الكابل اللي معايا واخليهم دائمل ليهم احترامهم واهم حاجه عندي الاحترام ليهم ول الراجل الزوج

وعمري ما اقلل منه ما هحسسنسك ميولك حريتك وانا جاي احققلك حلمك وحريتك وابسطك وادلع انت والمدام وبكل حنيه الدنيا والاحتواء والاحترام والتقدير وعمري انك أقل من اي راجل العكس انت التوب وراجل بجد وانا جاي عشان نقضي ليله العمر واحلى ليله كلها رقص ودلع ونيك ومساج وحب وخبره ٥ سنين كابلز انا سينجل موجب بس عشت اجمل واحلى ليالي العمر مع كابل فلو حابب حد يحسسك برجولتك ويبسطك انت والمدام بدون مقابل يبقى الحكيم اللي هو انا واوعدك هتتبسطو اووي وف سريه وللمعلومات لو انت عايز تحرر مراتك ومش عارف انا هساعدك الالف الياء يلا مستني ايه اقرا الكلام بقلبك
يعني انت شايف ان الديوث كدة راجل طب كويس ممكن اديثك ومتخافش انت كدة راجل دا حسب وجهة نظرك انت كلامك مستفز

• عجبني
مصري مقيم بالرياض وجدة عاوز اتعرف على كابلزاو مطلقة او ارملة

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاوز حد صاحي راقي نتكلم عن امي

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء, سنجل هائج, مودي ديوث وبنوتي و 2 آخرين
انا احمد ١٩ سنه ديوث امى سوسن ٣٨ سنه واختى فاطمه ٢٠ إلى يحب يبادل او يبقى فحل ويبقى فى ثقه يبعت
كلمني ي عرص

• عجبني
  • عجبني
٢٩ سنه هااايج وعايز انيك

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%