NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المتحررين)

ي قلبي

انا مش هقولك انا عنتيل وان انا ارجل منك او احسن منك او أن انا هاجي افشخ المدام والكلام التافه ده انا كل اللي هقول أن انا عايز ابسطكم وادلعكم وانا شايفك راجل وكمان سيدي الرجاله انا عايز انبسط وابسطكم من غير م أقل منكم انتم احسن ناس وأنتا راجل و مراتك ست الكل واكتر ست محترمه ومش شمال العكس هي شريفه جدا بس دي متعه انتم حابين تجربوها وانا احب اكون اللي تجربو معاها انا ليا تجارب قبل كده مع متحررين وكابلز وحررت قبل كده فلو حابين تتبسطو وتتمتعو ف كل سريه وامان واحتواء وتقدير ومن غير اي فضيحه وكله ف سريه ف انا جاهز وبجد انا جاي ابسطكم وادلعكم اهم حاجه عندي سعادتكم وانا افديكم برقبتي بس القيكم صادقين وانت لو متحرر وحابب تحرر مراتك ف انا هساعدك وهنحررها وننبسط كلنا وميجيش غير الجاد وانا حابب اسعدكم وهتاخده اللي يحفظك ويخليكم ف امان يلا مستني ايه تعال وجرب بنفسك ومش هتندم

• عجبني
التفاعلات: ديوث يمني تبادل و Cuckold hubby
انا فحل من اسكندرية ابحث عن خول معرص فوق ٤٥ بيعرص على مراته اللى مش قادر عليها يكون بيحب الشتيمه والذل حتى لو لسه محررهاش
او ديوث على امه بيحب يتخيل انه ابوه الخول اللى مش قادر عليها

• عجبني
التفاعلات: زوزوزوزو
انا سنجل من المنصوره عايز عيله متحرره راقيه من المنصوره او القاهره

انا ديوث امي و اختي
بدي فحل سوري

• عجبني
التفاعلات: فحل عنيف للمتزوجة والديوث و سالمان
كابل محتاجين كابل جاد أو ست او ديوث بعلم زوجته للتواصل ابعتلي خاص

• عجبني
التفاعلات: soma1212
انا دكر جاد بدور ع زوجين متحررين جادين لتعارف و لعلاقه حقيقيه بامان وسريه بعد التعارف طبعا

اي ديوث حابب يعرف رايي ف جسم مراته ويهيجني عليه يكلمني خاص

اي متحرر عايز يبقا ديوث ويحرر مراته بجد وواحده واحده يكلمني خاص

• عجبني
التفاعلات: Cuckold hubby
انا متزوج من ٤ سنوات و كنت طول عمرى مجنون جنس و نمت مع بنات من اكتر من ٢٥ جنسية مختلفة و جربت مع بنتين و جربت انا و شاب مع بنت و رحت اماكن وسخة لا تخطر علي بال خلال سفرى لحوالي ٤٠ دولة.. واكتشفت تحررى و حبي للقرف و الجماعي من سنين و في الاول كنت زوج عادي بس مقدرتش اسيطر علي نفسي من الهيجان و حاليا بحاول احرر زوجتي و افرجها علي حاجات مختلفة و حاليا هي ابتدت تفكر ف تجربة بنت بس باقي الجنون هايجي وحدة وحدة..

(مطلوب كابل او متحررة فقط )
انا متحرر على مراتى بس بدون علمها لو تمام معاك كلمنى

• عجبني
التفاعلات: fantom0x0, Tot, secret mekky و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بدور على سالب و ديوث من المنصوره عشان اجي افشخلو مراته

محدش حابب يتكلم ولا ايه طب اي حد يخش يكلمني نتسلا وخلاص انا متجوز وبحب التحرر اي حد يكلمني
ده الايميل القديم بتاعي يا جماعه انا اسف لاصدقائي في المنتدى عشان مش عارف ارجعه تاني لو حد حابب يكلمني كلمني على الايميل الجديد ده

• عجبني
التفاعلات: fantom0x0 و samymedaht

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%