NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (السحاق)

انا مهندس شاب
اتمني اتعرف على واحدة اسلوبها متفتح تكون شهوانيه زيي و بتحب الرومانسية
انا بحب كل اعمار فعلا مش بيفرق معايا وبتفاهم مع ظروفك وبحترم ظروفك ودة الطبيعي انا شخص صريح ومباشر جدااا
بحب ادلع البنت اللي تكون معايا و يكون في مشاعر حتى ف الجنس ، مش مجرد ممارسة زي الجمادات ، احب اقضي وقت المطر والبرد تحت اللحاف في حضن دافي وبوس هادي ومن تحت راشق فيكي .. نسمع دقات المطر والرعد والبرق واحنا علي السرير تحت اللحاف ملط بندفي لحم بعض تحت اضاءه خفيفه وبمنتهي البطئ شغال فيكي ورجلنا من تحت مندمجه مع بعض ..
بحب العلاقة الديرتي و العادية اهم حاجة الموضوع طبعا يفضل سر ما بيني و ما بينك ❤️
مستني بس منك نقطة علي خاص وهفهم علطول
سناب mahmoudy3598
كيك ma8653m
تلجرام myoussef4

دلوقتي انا معايا كابل بس مش عاوزين ني لوحدي عاوزين معايا بنت لو فيه بنت او ست نتكلم و اعرفها عليهم و نتكلم كلنا ومش كلام عبط ولا حوارات حقيقي فعلا 👍👍👌

مطلوب ديوث او متحرر او اي واحده عايزه انا دكر حامي ٣٠ سنتي وسخن دايما

بحب الديوثين والمتحررين وبعشق اي ست في الكون

هحسسك انك ملكه زمانك

الكيك

ahmed190000000000

• عجبني
التفاعلات: Dr-ibrahim
بنات كلموني لو حبين زبي

عايز بنت هندلع بعض ونبسط بعض اوي

هاي انا اسمي زياد فيمبوي من مصر مش بميل غير للبنات اللي شخصيتها قويه وحنونه وتعرف تحتويني جسمي ناعم وابيض ياريت بنات بس تكلمني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا مش مراهق جاى اجبهم لا

اناصاحبك الى هتتكلم معاه وانت مرتاح

وانت مش خايف كانك بتتكلم مع نفسك من غير خوف ولا قلق من استغلال او قلة قيمة الخ

كل واحد فى الدنيادى عنده ضغوطات سولء من الشغل او من البيت او اسباب تبدو تافهة لبعض الناس لاكن بالنسباله شىء مهم مش شرط يبقى فلوس على فكره

الحاجة الوحيدة الى بتعملها وانت مرتاح هى الجنس طول عمرك حاجات بتاثر فيك وممكن تكون سبب فى تغير ميولك لاكن بياكون صراع جواك مابين الدين والمجتمع والناس والخوف بتفضل متخفى ورا ميولك وخايف تتكلم عشان مش قادر تثق فى حد لحد ما البركان الى جواك ممكن يقتلك

انا صديقك المخلص الى هيريحك وتتكلم معاه بكل حب وحرية

مستنيك يا صديقى

االي من اسيوط يتواصل معايا ضروري

اللي محتاج ملكه مسترس يتواصل معايا

انا تالين عمري ١٩ سنة حابة ارتبط بوحدة سحاقية بس تكون حادة وتحب تعذب شريكتها
انا متحرر على خطيبتي وهى ف نفس سنك ممكن نتكلم خاص

انا مهندس شاب
اتمني اتعرف على واحدة اسلوبها متفتح تكون شهوانيه زيي و بتحب الرومانسيةوحبة تجرب حقيقي مع حد ثقة
انا بحب كل اعمار فعلا مش بيفرق معايا سن مهم الروح وبتفاهم مع ظروفك وبحترم ظروفك ودة الطبيعي انا شخص صريح ومباشر جدااا
بحب العلاقة الديرتي اهم حاجة الموضوع طبعا يفضل سر ما بيني و ما بينك ودة شي اكيد بيني وبينك بس ❤️
مستني بس منك نقطة علي خاص وهفهم علطول
سناب mahmoudy3598
كيك ma8653m
تلجرام myoussef4

• عجبني
التفاعلات: Nswangy 25
في بنت بتحب نحكي كيك او تيلجرام واتس ؟

واحده تيجي خاص

• عجبني
التفاعلات: Nswangy 25

المواضيع المشابهة

عودة