NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (السحاق)

انا وحبيبتي عاوزين واحدة حلوة معانا على تليجرام دلوقتي

@afhvcfj

عايز سحاقية او بنوتي نتقابل نهارده في اسكندريه
اللي جاد يكلمني

عايزه اجرب سحاق

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Ahmedzoro و Nswangy 25
  • عجبني
التفاعلات: xnoorx
سحاقيه خاضعه
ابحث عن سحاقيه خاضعه ومطيعه
أتمنى ألاقي إنسانة ناضجه راقية ومحترمة.. فاهمة ومدركة هيا عاوزة ايه.. رغبتها عالية اوي ومابتشبعش أبدا ومتصالحة مع نفسها وإن ده غريزة وجزء مننا منقدرش ننكره.. كلنا عندنا حياتنا بظروفها بروتينها وسط ده كله بنحتاج شخص واحد بس نقدر نكشف نفسنا قدامه بكل صدق وحرية وثقة وارتياح وأمان وحب. شخص يسمع لنا ونسمع ليه. نطلع معاه كل الل جوانا وإللي مانقدرش نقوله لأقرب ناس لينا.. أتمنى ألاقي الإنسانة إللي بدور عليها هنعمل كل الل نفسها فيه مع بعض وهنتكلم في كل الل نفسنا فيه بدون قيود.. وثقي تماماً إن هيكون بينا سرية تامةوامان

• بيضحكني
التفاعلات: banota.
أتمنى ألاقي إنسانة ناضجه راقية ومحترمة.. فاهمة ومدركة هيا عاوزة ايه.. رغبتها عالية اوي ومابتشبعش أبدا ومتصالحة مع نفسها وإن ده غريزة وجزء مننا منقدرش ننكره.. كلنا عندنا حياتنا بظروفها بروتينها وسط ده كله بنحتاج شخص واحد بس نقدر نكشف نفسنا قدامه بكل صدق وحرية وثقة وارتياح وأمان وحب. شخص يسمع لنا ونسمع ليه. نطلع معاه كل الل جوانا وإللي مانقدرش نقوله لأقرب ناس لينا.. أتمنى ألاقي الإنسانة إللي بدور عليها هنعمل كل الل نفسها فيه مع بعض وهنتكلم في كل الل نفسنا فيه بدون قيود.. وثقي تماماً إن هيكون بينا سرية تامةوامان

كلب للبنات والستات فويس على justtalk

عايز بنت سحاقيه ومعي صحبتي سحاقيه نريح بعض وزبري كبير هدلعها جدا

لو انت ومراتك متحررين محترمين وليكوا تجارب ونفسها تجرب مع راجل معضل وزبه كبير محترم يبسطها ويبقي اكتر من امان ليكوا ابعتلي تليجرام

@Rioo2020

صورتي في البروفايل و عايز لزبين تتعامل معايا كاني لزبين زيها و ننيك بعض بديلدو
ممكن ست جميله مثقفه مؤهل عالي ههه
بنت ناس و مش بيئه
تحب تنيك طيزي بزوبر صناعي سترابون ديلدو
و تحب انيك طيزها انا كمان
صداقه جواز مش فارقه انا عمتا سنجل
تليجرام
usama369

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
من باب المعرفة في ملكات مسيطرة ف الجروب ؟

مدام هبه 33 سنة 🔥🔥
بدور علي مدام او بنت (مش اقل من 22 سنة)
هنتعرف براحتنا وناخد وقتنا لحد ما نثق ف بعض.. وبعد كده معنديش مشكلة ف اي حاجه
دي صورتي
طبعا اومال

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: slave dan و nada belahsen
انا تالين عمري ١٩ سنة حابة ارتبط بوحدة سحاقية بس تكون حادة وتحب تعذب شريكتها

• عجبني
التفاعلات: for funy و امير محمد

انا مهندس شاب
اتمني اتعرف على واحدة اسلوبها متفتح تكون شهوانيه زيي و بتحب الرومانسية
انا بحب كل اعمار فعلا مش بيفرق معايا وبتفاهم مع ظروفك وبحترم ظروفك ودة الطبيعي انا شخص صريح ومباشر جدااا
بحب ادلع البنت اللي تكون معايا و يكون في مشاعر حتى ف الجنس ، مش مجرد ممارسة زي الجمادات ، احب اقضي وقت المطر والبرد تحت اللحاف في حضن دافي وبوس هادي ومن تحت راشق فيكي .. نسمع دقات المطر والرعد والبرق واحنا علي السرير تحت اللحاف ملط بندفي لحم بعض تحت اضاءه خفيفه وبمنتهي البطئ شغال فيكي ورجلنا من تحت مندمجه مع بعض ..
بحب العلاقة الديرتي و العادية اهم حاجة الموضوع طبعا يفضل سر ما بيني و ما بينك ❤️
مستني بس منك نقطة علي خاص وهفهم علطول
سناب mahmoudy3598
كيك ma8653m
تلجرام myoussef4

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%