NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (السحاق)

اتمني اتعرف علي انسانة راقية لعلاقة رومانسية كاملة..
طبعا الموضوع هيبقي في غاية السرية واحنا مع بعض
اي مكان المهم داخل مصر
انا عمري 25 سنة مهندس مصري
اتمني اتعرف على واحدة اسلوبها متفتح تكون شهوانيه زيي و بتحب الرومانسية
انا بحب كل اعمار فعلا مش بيفرق معايا وبتفاهم مع ظروفك وبحترم ظروفك ودة الطبيعي انا شخص صريح ومباشر جدااا
بحب ادلع البنت اللي تكون معايا و يكون في مشاعر حتى ف الجنس ، مش مجرد ممارسة زي الجمادات ، احب اقضي وقت المطر والبرد تحت اللحاف في حضن دافي وبوس هادي ومن تحت راشق فيكي .. نسمع دقات المطر والرعد والبرق واحنا علي السرير تحت اللحاف ملط بندفي لحم بعض تحت اضاءه خفيفه وبمنتهي البطئ شغال فيكي ورجلنا من تحت مندمجه مع بعض ..
بحب العلاقة الديرتي و العادية اهم حاجة الموضوع طبعا يفضل سر ما بيني و ما بينك ❤️
مستني بس منك نقطة علي خاص وهفهم علطول
سناب mahmoudy3598
كيك ma8653m
تلجرام myoussef4

لو انت ومراتك متحررين محترمين وليكوا تجارب ونفسها تجرب مع راجل معضل وزبه كبير محترم يبسطها ويبقي اكتر من امان ليكوا ابعتلي تليجرام

@Rioo2020

عاوز واحده تحب السيطره من مصر بتحب الجسم الناعم الأبيض وتتحكم فيا ونعمل النفسها فيه انا مش مشعر خالص ومن القاهره ونضيف وشيك ولو بتحبي الجسم الناعم فاهعجبك زانجي : 1066548651 تليجرام : mohamedj28882

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عايز اتعرف على واحدة تكون انا وهيا ونتعرف على بعض ونتصاحب اى سن بس تكون متفتحة وتقبل اى نقاش

محتاج ملكه خاص
انا كلب ومطيع وخدام
مصرين فقط

محتاج ملكه خاص
انا كلب ومطيع وخدام
مصرين فقط

عاوز واحده تحب السيطره من مصر بتحب الجسم الناعم الأبيض وتتحكم فيا ونعمل النفسها فيه انا مش مشعر خالص ومن القاهره ونضيف وشيك ولو بتحبي الجسم الناعم فاهعجبك تليجرام : mohamedj28882

عاوز واحده مش مهم السن ولا اللون من مصر عاوزه حد نضيف وشيك وابيض وناعم ومثقف ومحترم وده التليجرام بتاعي : تليجرام : mohamedj28882

هو ازى دا للسحاق وكلهم ولاد ايه بتعملو سحاق زينا مثلا🤣🤦

• بيضحكني
التفاعلات: Moheb sex
عاوز حد من المنصورة👄👄 ♥️و عنده مكان

لعلاقه تبادل بكره 💋او بعده

🍆جادين بس

تلجرامي بس 🌏

z8887777

انا عندي 25 سنه بدور على سحاقيه مش مهم العمر المهم تكون حاده فعلا
انا معايا صحبتي عاوزه تجرب سحاق جاده بس هبقي موجود وبتفرج لو تمام معاكس نتقف و نتقابل

هو ازى دا للسحاق وكلهم ولاد ايه بتعملو سحاق زينا مثلا🤣🤦
انا معايا صحبتي عاوزه تجرب سحاق جاده بس هبقي موجود وبتفرج لو تمام معاكس نتقف و نتقابل

في واحدة هنا ليسبيان ولا كله بنوتي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%