NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (السحاق)

.اوقات بيجي علينا وقت بيكون نفسنا في حد نتكلم معاه ونفضفض معاه لا يعرفنا ولا نعرفه مش لاننا محتاجين منه حاجه اكتر من ان يسمعنا ويحس بينا بسبب الضغوط النفسيه الي بنمر بيهاولان اقرب الناس لينا لا فهمنا ولا حاسين بينا وطول الوقت بتبقى لوحدك فى البيت ما بين الجدران💔
مستنيكي خاص

موضوع مثبت للتعارف بين
(السحاق)عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
ممكن ولد بنوتي من فرنسا

ممكن سحاقية من الجزائر

محتاجه واحد يحتويكي ويعوضك عن الحنان اللي مفتقداه ف حياتك ارمله أو مطلقه او حتى بنت وعايزه اللي يسعدك ويحبك يبقى انا وكل ده ف سريه وامان هدفي أني ابسطك وادلعك واخليكي اسعد انسانه واعوضك عن زوجك يلا مستنيه ايه تعالي خاص وجربي ومش هتندمي

كيك antel90

انا جمال 19 سنه من المحله

عاوز بنت او ست نتكلم سكس و اصحاب كمان

التلجرام @Elking1247

كيك gamal_162

ازيكو ا يا احلي جروب انا ريهان من مصر وخاصه ٦ اكتوبر بجد انا مش مصدقه اني لقيت بنات زي مثليات لان الموضوع ده كان مسببلي تعب نفسي جدا لاني مش قادرة الاقي واحده تفهمني من غير تخلف المجتمع اللي عايشين فيه بجد انا محتاجه لصداقتكم ما تبخلوش عليا بليزممكن تبعتيلي الكيك بتاعك ارجو التعارف بنات فقط وليس اي شئ اخر ماليش في الاولاد ولا بنوتي ولا الكلام ده ولا خدام عندك والكلام الفاضي ده عاوزه بنت فقط

• عجبني
التفاعلات: ديوث امى ايمان و nada_fawzy
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ابحث عن سحاقيه ساديه

• عجبني
التفاعلات: ديوث امى ايمان
أنا من القاهرة عندي ١٩ سنه عاوز اتعرف علي واحدة ونكون صحاب

أنا من القاهرة عندي ١٩ سنه عاوز اتعرف علي واحدة ونكون صحاب

ياريت ياجماعة لو في واحدة ليها في التحكم و السيطرة ياريت تبعتلي خاصه عشان موضوع مهم

عايزة بنت lesbian من القاهرة فوق ال21؟؟

• عجبني
التفاعلات: Dr-ibrahim و nada_fawzy
لو انت ومراتك متحررين محترمين وليكوا تجارب ونفسها تجرب مع راجل معضل وزبه كبير محترم يبسطها ويبقي اكتر من امان وصديق ليكوا ابعتلي تليجرام

@Rioo2020

صداقة قبل كل حاجه ثم الانته عاوزه
تلجرام بس
z8887777

مساء الخير او صباح الخير
اولا انا مش ديوث ولا سالب انا متحرر وبعشق التحرر انا متجوز وكل حاجه على الاكونت من سنه واكتر انا نفسي هلاقي حد زي متحرر نتكلم بدون قيود نكون اصحاب ونخاف على سمعه بعض وعلى بيوت بعض بس كل الي هنا داخل يشقط ورافع زبه على كتفه انا بقالي سنين على المنتدى مش لاقي حد ثقه وأمان ويكون نفس دماغي وطبعي

• عجبني
التفاعلات: sdsd
ازيكو ا يا احلي جروب انا ريهان من مصر وخاصه ٦ اكتوبر بجد انا مش مصدقه اني لقيت بنات زي مثليات لان الموضوع ده كان مسببلي تعب نفسي جدا لاني مش قادرة الاقي واحده تفهمني من غير تخلف المجتمع اللي عايشين فيه بجد انا محتاجه لصداقتكم ما تبخلوش عليا بليزممكن تبعتيلي الكيك بتاعك ارجو التعارف بنات فقط وليس اي شئ اخر ماليش في الاولاد ولا بنوتي ولا الكلام ده ولا خدام عندك والكلام الفاضي ده عاوزه بنت فقط
ابعتيلي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%