NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (السحاق)

انا جيجي سالب بنوتي 25سنة عمري مقابلت خد وفتحت نفسي وعملت كل حاجة ولكن مع نفسي تتخيلها او متتخيلهاش وصلت لمرحلة اني خلاص مش قادرة وعاوزة بأي شكل هتجنن بس بخاف جداااا من المقابلات بسبب البيحصل وقلة الثقة الشباب الزبالة الموضوع يخوف بجد ومش عارفة اعمل اي بجد زهقت وحياتي بقت صعبة عاوزة اتمتع بجد مع حد ومش عارفة اعمل اي تنصحوني بأي بجد ولو فية ملكة

• عجبني
التفاعلات: secret mekky و Mody21mogab 20
هاي بنات أنا سحاقية ابعتولي

مين عايزه تتناك؟
اللي حابه تتكيف تكلمني
انا عايش لوحدي

نفسي اتكلم مع سحاقيه متحرره اوي و نهيج بعض

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Hebalesbian و Prince amr
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا عندي 25 سنه بدور على سحاقيه مش مهم العمر المهم تكون حاده فعلا
انا ولد لكن اعشق اليسبيانز💋😍

هو فيه مشرفين هنا وبيتابعو التعليقات ؟ لما موضوع خاص بتعارف السحاق ويكون نصه عشاق للبنات و بنوتي و ناس جايه تستعرض هنا ازاي يعني

• عجبني
التفاعلات: Hebalesbian
هو فيه مشرفين هنا وبيتابعو التعليقات ؟ لما موضوع خاص بتعارف السحاق ويكون نصه عشاق للبنات و بنوتي و ناس جايه تستعرض هنا ازاي يعني
عندك حق بجد حاجة تقرف

• عجبني
التفاعلات: Reem lesbian
  • عجبني
التفاعلات: Reem lesbian و Prince amr
مين صاحي دلوقتي نتكلم سوا

ممنوع ارسال اي حسابات خارجيه او ارقام موبيل او اي وسيلة تعارف او حسابات تواصل اجتماعي علي العام ( كيك ، تلجرام ، فيسبوك ، انستجرام، اكس ، واتس ، او ما شابه ...) او اي معلومات شخصيه علي العام.
العقوبه تحذير

لو اتأخرت الموافقه لتعليقك هيكون ده السبب

أرجوا من اي ميول غير السحاقيات عدم التفاعل لعدم المضايقه و الا اتخذ معه عقوبه اداريه

عايز واحده سحاقيه لامي واختي

في حد نتكلم

• عجبني
التفاعلات: Hebalesbian، hazim cairo و فحل هايجان
موضوع مثبت للتعارف بين
(السحاق)عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. ممنوع ذكر اى من وسائل التواصل مثل فيس او تليجرام او كيك او ما شابه او وضع روابط لها علاقه بذلك
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
انا خطبتي نفسها تعمل سحاق ارجو التواصل

الموضوع بسيط عايز تعارف جاد من غير كذب ولا حوارات خليك صادق معايا وقول دا يناسبك ودا مينسبكش وانا هقبل او ارفض انما الحوارات والكذب ليه

الجاد خاص

ممنوع ارسال اي حسابات خارجيه او ارقام موبيل او اي وسيلة تعارف او حسابات تواصل اجتماعي علي العام او الصفحه الشخصيه او صور
( كيك ، تلجرام ، فيسبوك ، انستجرام، اكس ، واتس ، او ما شابه ...)
او اي معلومات شخصيه علي العام.
العقوبه تحذير
سيتم حذفه عند انشاء الموضوع

ممكن سحاقية تكلمني ضرورى صحبتى عاوزها تعمل سحاق مع مرات صاحبي عشان انيكها مع بعض بحب اشوف افلام سحاق ف عاوز اشوفهم مع بعض اووى بليز ضرورى

هوا الفيمبوي اللي جسمه ناعم فشخ فشخ وبيحب البنات بسسس يعتبر ايه؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%