NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الساديين . المازوخيين)

• بيضحكني
التفاعلات: Kimo119
ماستر 35 سنه عايز خاضعه مطيعه بدون خطوط حمراء او حدود في سريه تامه

Owner 20
طلبي مختلف شوية عايز واحد مش شاذ هو يحب يكون خاضع ليا يسمع كلامي مقتنع ان حياته ملك ايدي كل حاجة تصرفاته يومه وقته اي حاجه معاه حرفيا نكون اصحاب مؤقتا سرا هنا لحد ما نتعرف برا الاكونتات الوهمية يكون فيه برضو نسبه دياثه ويبقى عارف ان حياته هيعيشها عادي هو كان ليه واحد صاحبه بس مسيطر عليه انا في كليه عموما وهيبقى ليا شغلي وحياتي عادي بس ديه حاجه جانبية لان الاساس وقدام الناس اننا اصحاب لو حد مهتم بحاجة زي كده يبعت لي او يسيب عندي على الصفحة رسالة وهقوله نتكلم ازاي ياريت يكون اكبر مني

• عجبني
التفاعلات: Man40Egypt
ماستر سادي 27 سنه

السادية ليست ذل واهانة فقط هي خضوع وعلاقة راقية بين طرفين مبنيه علي الثقة والتفاهم بينهم هي تكزن خاضعة بارادتها مستسلمة بكل رغبتها مستمتعه بالخضوع وانها مملكوة له وهو قبل ما يعاملها بسادية لازم يعرف رغباتها واحتياجاتها وحدودها السادية عبارة عن اسلوب حياه
اللي متفقه معايا ف كل ده وشايفه نفسها مؤهله انها تكون خاضعه ومستعده لخوض تجارب مختلفه وجديدة تكلمني

• عجبني
التفاعلات: Man40Egypt و Adelhany
عاوز دكر عنيف سكايب يشتمنى و هو بيقلعني ملط

عاوز واحده خاضعه ليا
و مش بتحب العنف اووى

أنا ماستر 👑سادي وعنيف عايز كلبه🐩 مطيعه 🥵

انا صاصا ٢٥ سنه من الغردقة عايز بنت تركبني وتعذبني وتفضل تنيك فيا بزبر كبير متشبعش نيك

ماستر سادي 27 سنه

السادية ليست ذل واهانة فقط هي خضوع وعلاقة راقية بين طرفين مبنيه علي الثقة والتفاهم بينهم هي تكزن خاضعة بارادتها مستسلمة بكل رغبتها مستمتعه بالخضوع وانها مملكوة له وهو قبل ما يعاملها بسادية لازم يعرف رغباتها واحتياجاتها وحدودها السادية عبارة عن اسلوب حياه
اللي متفقه معايا ف كل ده وشايفه نفسها مؤهله انها تكون خاضعه ومستعده لخوض تجارب مختلفه وجديدة تكلمني
مين مستعد او مستعدة تخوض التجربة دي

• عجبني
التفاعلات: Man40Egypt
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا من المنيا نفسها عاوز بنوتة خاضعة

السلام انا ماستر سادي عنيف 43 سنة من تونس ابحث عن كلبة مطيعة تعشق جميع انواع الذل والشتيمة تكون جادي وتعرف قوانين السادية تاصل بي علي الخاص وانا امرمط باهلها الارض

انا شاب ٢٣ سنه لسه بدرس
شايف ان الساديه اسلوب حياه وانها مجرد بتكون ع السرير بس لكن بره السرير بتكون شخص عادي جدا
ولا يهمني الشكل او اي حاجه انا اهم حاجه عندي المصداقيه

انا مستريس عايزه اكون ف علاقه مبنيه علي احترام متبادل و تفهم و تقدير قبل الجنس و انك جاد ف كلامك و واضح لو متفاهمين مع بعض نكون مع بعض
انا جاد جدا يريت تتواصلي معايا لان مش عارف ابعتلك مسدچ

عاوز ميستريس جادة ضروري

مفيش بنت سليف موحوده خالص؟؟

انا موجب ماسترر من القاهره بدور علي سالب سليف لعلاقه مستمره من القاهره

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%