NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الساديين . المازوخيين)

انا نفسي الاقي ملكة اكون خاضع ليها

• عجبني
التفاعلات: بنوتي هايجة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عايز سليف خاضعه بنت مش ولد

انا سالب بنوتي دلوع عاوز موجب خبرة او ملكة خبرة تساعدني مايك اوسع نفسي ناو عاوز اوسع خرمي ونتمتع صوت ويوصلني اني اشرب لبني انا وادخلو جوايا الفاهم الاحساس دة يجي خاص يبعت تيلجرام ونتكلم صوت

• عجبني
التفاعلات: zobrrrry
لو فى واحده من اسكندريه حابه نتكلم تبعت نتفاهم ولو عجبتنى هخليها تخضعلى وحتويها واكون صاحبها قبل اى حاجه

ممكن ساديه تكون مدام

انا ٢٤ سنة عندي mommy issues محتاج واحدة تخليني سرها و سبب متعتها و تعلمني ازاي امتعها و ازاي اخليها مبسوطة و انا هكون تحت امرها لمجرد ان احس انها راضية عني و اني good boy
طولي ١٩٦ سنتي 🙄

مرحبا انا مصطفي ٢٥ سنه شاب من مصر ابحث عن فتاة او متزوجة او مطلقة جادة يفضل متواجدة في الغردقة للمتعة وعلاقة بكامل السرية أو علي زوجين متحررين أو متحرر علي زوجته أو ديوث ع زوجته أو علاقة نت التواصل علي الخاص الجادين فقط

عايز خاضع او خاضعه ليا انا ماستر 16

• حبيته
التفاعلات: مدام رشا
  • عجبني
التفاعلات: zobrrrry
انا في الواقع محترم ومؤدب الحمد لله لكن ميولي مختلفه انا سليف وعندي ميول تحرر اتمني اتعرف علي بنت ولو حصل توافق ممكن نوصل لارتباط انا عندي ٢٧ سنه

انا شاب عادي جدا جسمي مليان شوية خصوصا طيزي بحب لما ابقي لوحدي اللبس اندرات حريمي واحلق شعر طيزي وخرمي مع اني مجربتش نيك حقيقي سواء انيك او اتناك بس بحب لنا اروق علي نفسي اوي وانا بجبهم لازم انام علي ضهري وافتح رجلي سبعه وابعبص نفسي وانا بتفرج عشان اجبهم ...بحب الاسلوب الراقي و التعامل الراقي ودة بلاقية من الستات او قلة قليلة من الرجالة ف ومبحبش المحارم رغم اني ليا تجارب مع محارمي بسيطه بس مبحبش حد يكلمني عن محارمي لاني بحس انه او انها بتكلمني او يكلمني عشان محارمي مش عشاني انا بجد نفسي الاقي صديق او صديقه تحتوي ميولي برقي ❤️❤️❤️❤️

• عجبني
التفاعلات: secret mekky
عايز ماستر فحل او بنت

يوسف ٢٥
م القاهره
عايز كلبه خاضعه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%