NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الساديين . المازوخيين)

ابعتلي خاص أنا عايز حد زيك كذا
محتاج شخص يكون راقي و ابن ناس و بيقدر و يحترم غيره و ابن ناس دي مش معناها ماديا لان مش كل شخص غني بيكون ابن ناس بس القصد انه مايكونش سرسجي و لا اسلوبه بضان و لا عاوز يدخل حياة غيره يخربها و يدمرها لان انا حياتي متدمرة خلقة
شخص يكون بيحب يفرض شخصيته على غيره و يسيطر عليه داخل اطار جنسي يكون دماغه حلوة و بيحب التجديد و عنده افكار دايما حابب ينفذها يكون عاوز علاقة مع شاب و يكون عاوز العلاقة دي تكون بينه و بين الشاب ده مش عاوزه عشان يوصل لمحارمه او عاوزه عشان مش عارف يدخل علاقة مع بنت فعاوز اي خرم و السلام
الشاب ده هو انا في اواخر العشرينات طويل جسمي مليان فيرجين ابيض مشعر بحب الكروس دريسينج نفسي اتعامل كبنت و حد يسيطر عليا و ينيكني في افكاري حرفيا ينيك دماغي مش حد يكون عاوز خرم يفرغ شهوته فيه لان ممكن مايبقاش فيه علاقة كاملة اساسا بيننا لا يكون بيحب الجانب النفسي و السيطرة و مهووس بيها و حابب يجربها مع حد
حابب ان الشخص ده يكون عنده حياته و بيته و شغله يعني مايكونش شخص فاضي ولا مالوش لازمة يعني عنده اللي يخاف عليه زيي يكون عنده مشاعر و يكون طيب مايفكرش انه يسبب لي اذى و يكون حابب ان العلاقة تكون بيني و بينه بس مفيش طرف تالت يدخل فيها مهما كان مين و مهما كان المتعة اللي هتيجي من وراها يا ريت لو يكون عنده مكان او عربية نتقابل فيها
يكون جاهز انه يطمني و يخليني اثق فيه باي شكل اطلبه عشان لو ده حصل انا جاهز ابقى ملكه و ادخله بيتي زي ما هو هيدخلني بيته و جاهز يكون صديق في حياتي و كلمة الصداقة دي كبيرة اوي بالنسبة لي فيكون عارف قيمتها زي ما انا عارف قيمتها
يخليني اثق فيه و يطمني ده ممكن انه يكلمني من الاكونت الاساسي بتاعه ع الفيس و انا اكلمه من اكونت فيك و نتعرف على بعض و يعرف عني كل حاجة هو عاوز يعرفها ما عدا اسمي و مكاني و يسمع حكايتي للاخر و انا متأكد ان الي هيعرفني كويس هيحب انه يدخل حياتي جدا
و هيتأكد اني مش بكدب عليه في حاجة لما اقابله و اوريه ادلة على كل كلمة انا قولتهاله لاني مش ناوي اكدب لاني فعلا محتاج حد احكي له اللي ماتحكاش و لا هيتحكي غير له ياسلام لو بيحب الافلام و المسلسلات و الانمي و الاغاني بالذات الحاجة الدراما الديستوبيا السوداوية و يكون دمه خفيف بيحب الميمز و كده و يا سلام لو بيحب الكورة عشان نتشارك كل اهتمامتنا سوا
طبعا مش هفضل اقول انا عاوز و انا حابب و اطلب من غير ما اكون جاهز اني ادي في المقابل لا الشخص اللي هدخل حياته انا جاهز اكون تحت طوعه تماما طالما العلاقة بيني و بينه هحبه و اقدره و احترمه و اسمع منه و اعمل كل اللي هيؤمرني بيه و هحب سيطرته عليا يعني و جاهز اننا ناخد وقتنا للاخر نعرف دماغ بعض و نرتاح لبعض قبل ما يكون فيه مقابلة او حاجة
" اللي حابب يتعرف على الشخص ده يبعت لي رسالة هقوله يوصله ازاي لاني لاقيت الكلام ده ع تويتر و اثار اعجابي فعلا و حاساه حقيقي "
خاص

سليف من الجيزة بحب لابس حريمى واشرب ..عاوز ماستر سادى فاجر فاهم عنده مكان قريب وياريت لو بيشرب ولو معاه عربية انا جاهز دلوقتى
تعال خاص أنا موجود

ماستر
محتاج سالب بنوتي خاضع في سريه

• عجبني
التفاعلات: Man40Egypt
حابب اني اتعرف علي ميستريسس من اسكندريه

عايز بنت سليف

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%