NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الساديين . المازوخيين)

موضوع مثبت للتعارف بين
(الساديين . المازوخيين )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
موضوع مثبت للتعارف بين
(الساديين . المازوخيين )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
انا لسة جديد بدور علي كلبة تكون من سني من بداية ال٢٠ اهم حاجة يكون السن قريب عشان يبقا فيه كميا

٢٧ سنه اسكندراني اسمراني عنييييف عايز خاضعه مهووسه بالذل والألم بتحب تعمل دماغ بالمتعه اللي هتبقا فيها معايا من كتر مجسمها هيسيح ويتفشخ ويتقطع نيييك

٢٧ سنه اسكندراني اسمراني عنييييف عايز خاضعه مهووسه بالذل والألم بتحب تعمل دماغ بالمتعه اللي هتبقا فيها معايا من كتر مجسمها هيسيح ويتفشخ ويتقطع نيييك

عاوز ماستر سادى فاهم قريب من الجيزة فاهم وعنده مكان وياريت لو بيشرب انا سليف وبحب البس حريمى ولو عنده عربية دلوقتى انا جاهز اقابله وانزل بلبس تحت الهدوم

عندي ٢٣ سنة من القاهرة عايز ماستر سادي نبقى صحاب فالاساس قبل اي حاجة و بعدها نشوف الدنيا هتمشي معانا ازاي
(((((ملحوظة مهمة: انا مش مهتم بالجنس)))))

ماستر 30 سنه خبره
عايزه كلبه خاضعه مطيعه افشخها
تعال تيلجرام
A7a8a101

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عايز خاضع يطيع اوامرى سواء بنت او ولد يكلمنى
تليجرام @hassan12213

كيك hasson00980

عاوز ماستر سادى فاهم قريب من الجيزة فاهم وعنده مكان وياريت لو بيشرب انا سليف وبحب البس حريمى ولو عنده عربية دلوقتى انا جاهز اقابله وانزل بلبس تحت الهدوم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%