NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الساديين . المازوخيين)

انا سالب 46 نفسي بموجب جاد لعلاقة دائيمة و يكون مسيطر و سادي او سادية غير متزوج فوق 40
انا سالب مليان مفتوح
المراسلة خاص بس غير هيك ما حرد

انا ماستر 20 سنه من القاهره عايزز سليف من القاهره الكيك بتاعي
maando2842

انا ماستر 20 سنه من القاهره عايزز سليف من القاهره الكيك بتاعي
maando2842

• عجبني
التفاعلات: سالب سليف عاوز ميستريس
انا مهندس شاب
اتمني اتعرف على واحدة اسلوبها متفتح تكون شهوانيه زيي و بتحب الرومانسية
انا بحب كل اعمار فعلا مش بيفرق معايا وبتفاهم مع ظروفك وبحترم ظروفك ودة الطبيعي انا شخص صريح ومباشر جدااا
بحب ادلع البنت اللي تكون معايا و يكون في مشاعر حتى ف الجنس ، مش مجرد ممارسة زي الجمادات ، احب اقضي وقت المطر والبرد تحت اللحاف في حضن دافي وبوس هادي ومن تحت راشق فيكي .. نسمع دقات المطر والرعد والبرق واحنا علي السرير تحت اللحاف ملط بندفي لحم بعض تحت اضاءه خفيفه وبمنتهي البطئ شغال فيكي ورجلنا من تحت مندمجه مع بعض ..
بحب العلاقة الديرتي و العادية اهم حاجة الموضوع طبعا يفضل سر ما بيني و ما بينك ❤️
مستني بس منك نقطة علي خاص وهفهم علطول
سناب mahmoudy3598
كيك ma8653m
تلجرام myoussef4

نفسي اتجوز واحدة من المنتدى هنا بس تكون زيي

احب ادلع اللي تكون معايا و يكون في مشاعر حتى ف ال6 ، مش مجرد ممارسة زي الجمادات🙄 ، احب اقضي وقت المطر والبرد تحت اللحاف في حضن دافي وبوس هادي ومن تحت راشق فيكي اي رايك بقا تحبي
اهم حاجة الموضوع طبعا يفضل سر ما بيني و ما بينك ودة شي اكيد بيني وبينك ف خدي راحتك بقا ❤️
مستني بس منك نقطة علي خاص وهفهم علطول
المنتدي
تلجرام myoussef4
سناب mahmoudy3598
كيك ma8653m

اتا عايز الحس شفايفك و انزل على بزازك الحلوين و ارضع .. هرضع كتييير و فنفس الوقت صوابعي بتلعب مع كسك العسل لغاية ما انزل لساني يتعرف عليه ... هالحس جسمك كلو لغاية ما اوصل لاغلى حاجة عندك كسك يا جميلة شرفك يا مزة .. بس هنا انا حبطل الحس .. لان كسك دة حرام يتلحس .. ده لازم يتاكل اكل .. انا هاكل كسك و تناديلي احط زبي الطويل و اطفي نارك .. بس لااا لسا بددري اوي .. دا انا هعزبك من الأكل .. هدخل لساني جوا كسك و الحس العسل الي بينزل منو ... حئطعك دا انتي وئعتي مع داهية .. و بعدين همسكك زبي ترضعي .. و بعد ما ترضعي انا همشي زبي على كسك .. ما تحلميش ادخلو احنا لسسااا ما بدأناااااش همشي زبي على كسك الحلو و هافضل امشي و اسمع صوتك و انتي تئوليلي ادخلو .. بس لاا انا هرجع لشفايفك الي عملين زي الفراولة و اكلهم و امصمصهم و افرك كسك بايدي و انتي تصرخي عايزاني اطفي نار لغاية ما احس انك فعلا مش قادرة تتحملي و ساعتها هتشبعي و تحسي بأنوثتك لما يدخل جواكي اوي و يفضل جوة ..ﺑﻌﺼﺮ ﺑﺰﺍﺯﻙ ..ﺑﻤﺺ ﺣﻠﻤﺎﺗﻚ ..ﺑﺤﺴﺲ ﻋﻠﻰ ﺟﺴﻤﻚ.. ﻋﻠﻰ ﻇﻬﺮﻙ ..ﻋﻠﻰ ﺑﻄﻨﻚ.. ﻋﻠﻰ ﻃﻴﺰﻙ.. ﻋﻠﻰ ﻛﺴﻚ.. ﻋﻠﻰ ﻓﺨﺎﺩﻙ.. ﺑﻌﺼﺮﻙ ﻓﻰ ﺣﻀﻨﻰ.. ﺟﺴمك ﺑﻴﺪﻭﺏ ﻓﻰ ﺟﺴمي لااااااااا لسة بدري نكمل خاص بقا
تلجرام myoussef4
سناب mahmoudy3598
كيك ma8653m

عاوز دكر عنيف سكايب يشتمنى و هو بيقلعني ملط

انا سادى من المنصوره عاوز سليف بنت او ولد جاد يكلمنى
تليجرام @hassan12213

كيك hasson00980

سالب بنوتي عاوز موجب دكر فحل عنيف بيحب العنف والشتيمه فون او صوت بس
مش بقابل حد بحب السادية والديني
كيك zobresatan
Snap chat

سالب بنوتي عاوز موجب دكر فحل عنيف سادي بيحب الفجور والعنف والشتيمة
شات او فون
كيكzobresatan
او تليجرامAli_ali20994

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عندي ٢٣ سنة من القاهرة عايز ماستر سادي نبقى صحاب فالاساس قبل اي حاجة و بعدها نشوف الدنيا هتمشي معانا ازاي
(((((ملحوظة مهمة: انا مش مهتم بالجنس)))))

عايز فحل اربعيني راقي انا سالب ديوث مراتي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%