NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الساديين . المازوخيين)

لو انت ومراتك متحررين محترمين وليكوا تجارب ونفسها تجرب مع راجل معضل وزبه كبير محترم يبسطها ويبقي اكتر من امان ليكوا ابعتلي تليجرام @Rioo2020

موضوع مثبت للتعارف بين
(الساديين . المازوخيين )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
عايز موجب مستر دكر عنيف يسيطر عليا ويخلينى خدامه وكلبه وتحت رجليه ينكنى ويزلنى كمره حالا انت جاهز بس لو مش حعرف يسيطر عليا ميدخلش

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Mr:xxxxx
ممحون يجى كيك
XNo.one007X

• عجبني
التفاعلات: Toommc
عاوز خول متناك خدام يحى كيك
XNo.one007X

• عجبني
بدور على واحدة سادية للجواز أنا جاد جدا 26 سنة بشتغل دكتور من القاهرة

سادي عنيف ٢٥ سنة عاوز كلبة خاضعه ليا تكون تحت جزمتي الوسخة الشرموطة الرخيصة تكلمني

image

انا slave بدور على فحل سادى مسيطر ماستر عنيف علاقة علطول ومستمره وامان وسرية اسنابى maged234492

انا سالب سليف وعايز ماستر سادي نتعرف kik حدودي الاهل والام ده اسم حسابي HM.HM151
موجب هارد سادي من الشرقيه ٣٣ سنه عايز سالب مربرب بزاز كبيره طيااااز كبيره نضيفه وانا هوريه المتعه كلها الجاد بس يكلمني تليجرام @Mody12020

عايز فحل اربعيني راقي انا سالب ديوث مراتي احب الخضوع بدون اهانه تليجرام
كلمني يا قلبي وانا همتعك @Mody12020

فحل سادي ٣٣ سنه عايز كلب ديوث يخدم زبي بشرف اهم شي يكون نضيف و مربرب يكلمني تليجرام @Mody12020

• عجبني
عاوز ميستريس قوية شتيمة و عنف واهم حاجة مش ممله 🫰🏻
تليجرام : @Zizo0O0z

بدور علي ميسترس بجد اجرب معاها اكون سليف ده الاكونت كيك msaied1122 و ارجو تكون ميستريس بجد مش راجل خول عامل نفسه دكر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا slave بدور على فحل سادى مسيطر ماستر عنيف علاقة علطول ومستمره وامان وسرية اسنابى maged234492

عارف طلبي صعب
عاوز مسترس سالب او بنوتي او بنت
اكون عبد عندها من اليكس

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Kimo119 و saleb bnoote💖

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%