NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الساديين . المازوخيين)

اللى عاوزة سيشن تعزييب دموى وحشي بدون رحمة
بكل سرية وخصوصية فى المنزل تكلمنى خاص
تليجرام/ man_of_steel_20
لاين go2020go55
زانجى 1059904326

JKqUGGS.gif JKqU0Zl.gif JKqUM67.gif

JKqUfYg.jpg JKqUK3F.jpg

JKqSWmv.gif JKqShIR.gif

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بدور ع خاضع يكون ديوث و عنده استعداد للخضوع والذل والاهانه من غير ميقولي بحب ومبحبش ينفذ سواء عايز أو قابل ولا مش قابل ويبقي شبشب في رجلي

دا الكيك بتاعي zoza_697

عندي ٢٣ سنة من القاهرة عايز ماستر سادي نبقى صحاب فالاساس قبل اي حاجة و بعدها نشوف الدنيا هتمشي معانا ازاي
(((((ملحوظة مهمة: انا مش سالب ولا gay)))))

عندي ٢٣ سنة من القاهرة عايز ماستر سادي نبقى صحاب فالاساس قبل اي حاجة و بعدها نشوف الدنيا هتمشي معانا ازاي
(((((ملحوظة مهمة: انا مش سالب ولا gay)))))
ديوث ؟

لو انت ومراتك متحررين محترمين وليكوا تجارب ونفسها تجرب مع راجل معضل وزبه كبير محترم يبسطها ويبقي اكتر من امان ليكوا ابعتلي تليجرام

@Rioo2020

عاوز ماستر مايرحم شتيمة عنف لاقص درجة
يا لبوه وقحبتي وخدامه زوبرى هفشخ طيزك الطريه يا خول واخليك تصوط يا شرموطه واشخ عليك مياه علي وشك نا بدور علي حد يكون راقي كده ونحب في بعض ونريح بعض ونبقي اخوات وأصحاب ونطمن علي بعض ممكن؟ في حد ولا كله كذب

عاوز دكر عنيف سكايب يشتمنى و هو بيقلعني ملط
يا لبوه وقحبتي وخدامه زوبرى هفشخ طيزك الطريه يا خول واخليك تصوط يا شرموطه واشخ عليك مياه علي وشك نا بدور علي حد يكون راقي كده ونحب في بعض ونريح بعض ونبقي اخوات وأصحاب ونطمن علي بعض ممكن؟ في حد ولا كله كذب

انا تالين من الاردن عمري ١٩ سنة

بدي سيد او سيدة يحكمني حكم تام بس من غير مكالمات وهيك بس شات وصور في البداية وممكن لو تطورت السيطرة اني اكلمه/ا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Abou jabel, mideo22, حسام محمد العراقي و 3 آخرين
تعال
سالب ٢٠سنه مطيع احب الزنوج جدا واحب السادين اووي والشتيمه والضرب والتحرر وبلبس لبس حريمي

• عجبني
التفاعلات: mastershady
صورتي في البروفايل
عايز ست سويتش تحب تحس الاحساسين
السيطره و الاستلام بدون ساديه
ممكن ست جميله مثقفه مؤهل عالي ههه
بنت ناس و مش بيئه
تحب تنيك طيزي بزوبر صناعي سترابون ديلدو
و تحب انيك طيزها انا كمان
صداقه جواز مش فارقه انا عمتا سنجل
تليجرام
usama369

أحيانا يكون الماستر محتاج يتكلم كشخص لطيف ويتفاعل مع الناس بشكل بعيد عن طغيان شخصيته السادية
لكن لو الطرف التانى غير ناضج وواعى ، هيكون النتيجة مش كويسة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%