NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الساديين . المازوخيين)

محتاج ملكه خاص
انا كلب ومطيع وخدام
مصرين فقط

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
محتاج ملكه خاص
انا كلب ومطيع وخدام
مصرين فقط

• عجبني
سليڤ ٢٣ سنة من القاهرة عايز ماستر سادي نبقى صحاب فالاساس قبل اي حاجة و بعدها نشوف الدنيا هتمشي معانا ازاي
ملحوظة مهمة: انا مش سالب ولا gay

• عجبني
التفاعلات: So Serious
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و So Serious
انا ميسترس عايز خدامة تبوس تراب جزمتي

• عجبني
عاوز ملكة او فحل يكون عازز ديوث وسالب

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و هاني محمد44
اتمني اتعرف علي انسانة رقيقة لعلاقة رومانسية كاملة.. تكون بنت ناس ومجتمع راقي طبعا الموضوع هيبقي في غاية السرية
لان اهم حاجة عندي هي سمعتي وطبعا هخاف عليكي من ان اي حد انا مهندس : طولى 175 وزنى70 و نفسي اتعرف على واحدة اسلوبها متفتح و مش شعبي ولا فظ و تكون شهوانيه زيي و بتحب الرومانسية او بتحب تكون submissive مش هتفرق ، بحب ادلع البنت اللي تكون معايا و يكون في مشاعر حتى ف الجنس ، مش مجرد ممارسة زي الجمادات ، ، بحب الممارسات الغريبة او الديرتي وكل حاجة كل حاجة حرفيا و اهم حاجة الموضوع طبعا يفضل سر ما بيني و ما بينك بحب سدية وكابلز

انا جاهز علي فكرة وممكن نتواصل
سناب mahmoudy3598
كيك ma8653m

تلجرام myoussef4

لو انت ومراتك متحررين محترمين وليكوا تجارب ونفسها تجرب مع راجل معضل وزبه كبير محترم يبسطها ويبقي اكتر من امان ليكوا ابعتلي تليجرام

@Rioo2020

Hello, I'm a submissive toilet pig fag bottom with a very few limits that is looking to serve men however they want and they desires till if this against my will. You can do whatever you want to me , stretch and fist my hole and fuck my ass hard and throat, slap me, spit on me , abused & exposed me hard , degraded me and humiliation me with no mercy , losing me control , make me mindless , using me as a public piss urinal or a public toilet etc. No limits. You must take pics and videos. If you are interested to have an extreme session with me you can direct message me on Telegram : Toiletpigahmed Or Skype : Egy6slv

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
Hello, I'm a submissive toilet pig fag bottom with a very few limits that is looking to serve men however they want and they desires till if this against my will. You can do whatever you want to me , stretch and fist my hole and fuck my ass hard and throat, slap me, spit on me , abused & exposed me hard , degraded me and humiliation me with no mercy , losing me control , make me mindless , using me as a public piss urinal or a public toilet etc. No limits. You must take pics and videos. If you are interested to have an extreme session with me you can direct message me on Telegram : Toiletpigahmed Or Skype : Egy6slv

Check telegram pr skype

سليف من الجيزة بحب لابس حريمى واشرب ..عاوز ماستر سادى فاجر فاهم عنده مكان قريب وياريت لو بيشرب ولو معاه عربية انا جاهز دلوقتى

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و So Serious
اريد انضم لمجوعه على الانستقرام او توتر للسوالب والبنوتيين

• عجبني
عاوز حد من المنصورة👄👄 ♥️و عنده مكان

لعلاقه تبادل بكره 💋او بعده

🍆جادين بس

تلجرامي بس 🌏

z8887777

المواضيع المشابهة

عودة