NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الساديين . المازوخيين)

انا مستريس عايزه اكون ف علاقه مبنيه علي احترام متبادل و تفهم و تقدير قبل الجنس و انك جاد ف كلامك و واضح لو متفاهمين مع بعض نكون مع بعض
لو معندكيش مانع نتكلم انا بدور علي مستريس راقيه وجاده وتكون علاقة كلها تفاهم
اتمني تبعتيلي خاص ♥️

انا 31 موجب بدور على ارتباط صادق و حد يحبنى و احبه

انا اول مره ليا

بدور على حد محترم رومنسى و هادئ يكون من المهندسين ارض او لواء او ميدان لبنان فقط عنده مكان

بدون كذب و لا حوارات عاوز حب و رومنسيه

اذن انتي عرفتي يعني اي وانا سليف 21 سنه من القاهره لو تحبي

• حبيته
التفاعلات: mideo22
انا مستريس عايزه اكون ف علاقه مبنيه علي احترام متبادل و تفهم و تقدير قبل الجنس و انك جاد ف كلامك و واضح لو متفاهمين مع بعض نكون مع بعض
بقالي كتير بدور علي شخصيتك وميولك انا جاد جدا وهريحك لاني فاهم ونفس الي محتاجه انتي محتجاه انا سليف 21 سنه من القاهره لو حضرتك تحبي انا تحت امرك

• حبيته
التفاعلات: mideo22
انا ثنائي الميول 18 سنه راقي و متعلم بدور علي ديوث أو كابل متحررين نتعرف علي بعض ف سرية و نكون صحاب قبل اي حاجة.
ليا في كل حاجه في العلاقه الثلاثيه انيك واتناك ومستعد اعمل اي حاجة تطلب مني لو في زوجين جادين يبعتولي.

عايز بنت سليف

Egyptian Sub Cuckold Married Bottom 36yo From Cairo Looking For Experience Bull dom master

• عجبني
التفاعلات: Shylad91، قاهر اكساس العذاري و ماستر سادي egypt
عاوز ماستر مايرحم شتيمة عنف لاقص درجة
مرحبا انا سادي اعنف واشتم واضرب على افخاضك وموخرتك وأمسك شعرك وفي نفس الوقت ابقى اذلك وانا متأكد لما اعمل لك هذا الشيء انتي حت بقي تترجيني وتتوسلي اليا بأن لا أرحمك وتبقي تقولي أنت هو الرجل بتاعي..

• عجبني
التفاعلات: ديوث أمي
Egyptian Sub Cuckold Married Bottom 36yo From Cairo Looking For Experience Bull dom master
Text me
I'm 25 dom m from hurghada and I got experience fucking couples and making them my cum sluts

سليف يعنى اى
يعني شخص بطبيعته بيحب الخضوع في العلاقه بيحب الاهانه والذل شخصيا ونفسيا وجسديا وجنسيا بكل الوانهم واشكالهم

• عجبني
التفاعلات: ana hoba
انا سادي ٣٥ من اليمن

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مين عايز يتهان

انا سليف 21 سنه من القاهره بدور علي ساديه ومتحكمة لعلاقه جاده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%