NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الساديين . المازوخيين)

سليف من الجيزة وبحب البس حريمى عاوز ماستر فاجر قريب وعنده مكان يكون فاهم وياريت لو بيشرب ..انا لابس قطعتين ومستعد انزل دلوقتى باللبس تحت الهدوم لو معاه عربية ...عاوز اتشرمط ويحسسنى انى مرة بكس

طلبي صعب يكاد يكون مستحيل عشان كده انا مش مستعجلة عليه و مفيش اسهل من البلوك عندي و مش عارفة ده المكان الصح اللي ممكن الاقي عليه طلبي ولا لا
انا عاوزة حد سنه من 19 ل 23 سنة و يا سلام لو يكون قريب من الدقي او العجوزة او التجمع او مدينة نصر يكون ناعم و كيوت و نضيف و ابن ناس و هاي كلاس فشخ و فيرجين يكون حابب الخضوع لاقصى حد بيحب الكروس دريسينج و الرول بلاي و الدياثة و الخضوع يكون عايش مع مامته و اخته الكبيرة و يكون ديوث فشخ عليهم و مش يكون عنده حدود يكون عاوز يعيش تجربة كاملة بتحرر عمره ما يتخيله يكون عاوز شوجر مامي تحتويه ويجرب اي حاجة حاببها معاها هعرفه عليا شخصيا و هدخله حياتي بشكل كامل و انا عندي مكان عايشة فيه لوحدي خاص بيا انا و بس هنبقى اصحاب لكن بشروطي و بعد اختبارات لازم يعدي بيها عشان يثبت انه جاد و مش بتاع حوارات لاني عندي اللي اخاف عليه فانا مش هكلم اي حد و مش هوافق على اي حد يعني باختصار يبقى جاهز يسلم نفسه ليا حرفيا اكلمه الاول من اكونت فيك ليا على اكونت فيس و يكون معايا كل السوشيال بتاعته فيس واتس تليجرام انستا سناب و يكون جاهز يفتح كام لحد ما اتطمن له
و يطمن انا عندي كارير و ليا اسم اخاف عليه و عشان يبقى عارف انا في اواخر التلاتينات مدرسة انجليزي في مدرسة خاصة مطلقة و اوبن مايندد فشخ و ده يكفي انه هو يعرفه لحد ما انا اقرر و اشوف هينفع يبقى فيه بيننا ريليشن و لا لا

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: خاضع خاص, BigPie, princeana96 و 4 آخرين
ممنوع ارسال اي حسابات خارجيه او ارقام موبيل او اي وسيلة تعارف او حسابات تواصل اجتماعي علي العام او الصفحه الشخصيه او صور
( كيك ، تلجرام ، فيسبوك ، انستجرام، اكس ، واتس ، او ما شابه ...)
او اي معلومات شخصيه علي العام.
العقوبه تحذير
سيتم حذفه عند انشاء الموضوع

طلبي صعب يكاد يكون مستحيل عشان كده انا مش مستعجلة عليه و مفيش اسهل من البلوك عندي و مش عارفة ده المكان الصح اللي ممكن الاقي عليه طلبي ولا لا
انا عاوزة حد سنه من 19 ل 23 سنة و يا سلام لو يكون قريب من الدقي او العجوزة او التجمع او مدينة نصر يكون ناعم و كيوت و نضيف و ابن ناس و هاي كلاس فشخ و فيرجين يكون حابب الخضوع لاقصى حد بيحب الكروس دريسينج و الرول بلاي و الدياثة و الخضوع يكون عايش مع مامته و اخته الكبيرة و يكون ديوث فشخ عليهم و مش يكون عنده حدود يكون عاوز يعيش تجربة كاملة بتحرر عمره ما يتخيله يكون عاوز شوجر مامي تحتويه ويجرب اي حاجة حاببها معاها هعرفه عليا شخصيا و هدخله حياتي بشكل كامل و انا عندي مكان عايشة فيه لوحدي خاص بيا انا و بس هنبقى اصحاب لكن بشروطي و بعد اختبارات لازم يعدي بيها عشان يثبت انه جاد و مش بتاع حوارات لاني عندي اللي اخاف عليه فانا مش هكلم اي حد و مش هوافق على اي حد يعني باختصار يبقى جاهز يسلم نفسه ليا حرفيا اكلمه الاول من اكونت فيك ليا على اكونت فيس و يكون معايا كل السوشيال بتاعته فيس واتس تليجرام انستا سناب و يكون جاهز يفتح كام لحد ما اتطمن له
و يطمن انا عندي كارير و ليا اسم اخاف عليه و عشان يبقى عارف انا في اواخر التلاتينات مدرسة انجليزي في مدرسة خاصة مطلقة و اوبن مايندد فشخ و ده يكفي انه هو يعرفه لحد ما انا اقرر و اشوف هينفع يبقى فيه بيننا ريليشن و لا لا
ممكن خاص

ابحث عن موجب سادي و عنيف و جاد فوق 40 لعلاقة دائيمة
انا سالب بس

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: fares_100 و Abou jabel
شوفي الخاص

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سليڤ ٢٣ سنة من دمياط عايز أي كوين من دمياط الجديدة

ابعتيلي لو سمحتي

انا نفسي في dommy mommy ابقى بتاعها

انا موجب ماسترر من القاهره بدور علي سالب سليف لعلاقه مستمره من القاهره

انا ماستر سادي مهمين محترف
عندي خبرة وتجارب حقيقية علي ارض الواقع
انا بدور على سليف حقيقي ميول حقيقية بيور ميول فعلا من جواكي ميول بتهز شخصيتك طول ما انتي قاعدى قدام نفسك ومعترفة بيها مش مهم عندي يكون عندك خبرة او تجارب بالعكس انا افضل ميكونش عندك تجارب وخبرة قبل كدة
انا بدور علي الشخصية دي لي علاقة حقيقية ارتباط بجد وحب واهتمام علاقة طويلة علاقة فيها اكتفاء علاقة فيها تحكم وسيطرة في حياتك كلها بي ادق التفاصيل لان هيا دي السادية الحقيقة مش بدور علي سيشن وخلاص
وطبعا مش محتاج بعد كل الكلام دة اقول انك تكوني جادة فعلا وجادة جداً وكل دة لان الي هتفهم كلامي قليل اوي وهتكون فعلان جادة

عاوز سادي للحجه بدون حدود للشتيمه

• عجبني
التفاعلات: secret mekky، Abou jabel و Nory12
عاوز شيميل او ميستريس ضروري برايڤت انا من الهرم

محتاج شخص يكون راقي و ابن ناس و بيقدر و يحترم غيره و ابن ناس دي مش معناها ماديا لان مش كل شخص غني بيكون ابن ناس بس القصد انه مايكونش سرسجي و لا اسلوبه بضان و لا عاوز يدخل حياة غيره يخربها و يدمرها لان انا حياتي متدمرة خلقة
شخص يكون بيحب يفرض شخصيته على غيره و يسيطر عليه داخل اطار جنسي يكون دماغه حلوة و بيحب التجديد و عنده افكار دايما حابب ينفذها يكون عاوز علاقة مع شاب و يكون عاوز العلاقة دي تكون بينه و بين الشاب ده مش عاوزه عشان يوصل لمحارمه او عاوزه عشان مش عارف يدخل علاقة مع بنت فعاوز اي خرم و السلام
الشاب ده هو انا في اواخر العشرينات طويل جسمي مليان فيرجين ابيض مشعر بحب الكروس دريسينج نفسي اتعامل كبنت و حد يسيطر عليا و ينيكني في افكاري حرفيا ينيك دماغي مش حد يكون عاوز خرم يفرغ شهوته فيه لان ممكن مايبقاش فيه علاقة كاملة اساسا بيننا لا يكون بيحب الجانب النفسي و السيطرة و مهووس بيها و حابب يجربها مع حد
حابب ان الشخص ده يكون عنده حياته و بيته و شغله يعني مايكونش شخص فاضي ولا مالوش لازمة يعني عنده اللي يخاف عليه زيي يكون عنده مشاعر و يكون طيب مايفكرش انه يسبب لي اذى و يكون حابب ان العلاقة تكون بيني و بينه بس مفيش طرف تالت يدخل فيها مهما كان مين و مهما كان المتعة اللي هتيجي من وراها يا ريت لو يكون عنده مكان او عربية نتقابل فيها
يكون جاهز انه يطمني و يخليني اثق فيه باي شكل اطلبه عشان لو ده حصل انا جاهز ابقى ملكه و ادخله بيتي زي ما هو هيدخلني بيته و جاهز يكون صديق في حياتي و كلمة الصداقة دي كبيرة اوي بالنسبة لي فيكون عارف قيمتها زي ما انا عارف قيمتها
يخليني اثق فيه و يطمني ده ممكن انه يكلمني من الاكونت الاساسي بتاعه ع الفيس و انا اكلمه من اكونت فيك و نتعرف على بعض و يعرف عني كل حاجة هو عاوز يعرفها ما عدا اسمي و مكاني و يسمع حكايتي للاخر و انا متأكد ان الي هيعرفني كويس هيحب انه يدخل حياتي جدا
و هيتأكد اني مش بكدب عليه في حاجة لما اقابله و اوريه ادلة على كل كلمة انا قولتهاله لاني مش ناوي اكدب لاني فعلا محتاج حد احكي له اللي ماتحكاش و لا هيتحكي غير له ياسلام لو بيحب الافلام و المسلسلات و الانمي و الاغاني بالذات الحاجة الدراما الديستوبيا السوداوية و يكون دمه خفيف بيحب الميمز و كده و يا سلام لو بيحب الكورة عشان نتشارك كل اهتمامتنا سوا
طبعا مش هفضل اقول انا عاوز و انا حابب و اطلب من غير ما اكون جاهز اني ادي في المقابل لا الشخص اللي هدخل حياته انا جاهز اكون تحت طوعه تماما طالما العلاقة بيني و بينه هحبه و اقدره و احترمه و اسمع منه و اعمل كل اللي هيؤمرني بيه و هحب سيطرته عليا يعني و جاهز اننا ناخد وقتنا للاخر نعرف دماغ بعض و نرتاح لبعض قبل ما يكون فيه مقابلة او حاجة
" اللي حابب يتعرف على الشخص ده يبعت لي رسالة هقوله يوصله ازاي لاني لاقيت الكلام ده ع تويتر و اثار اعجابي فعلا و حاساه حقيقي "
كلمنى خاص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%