NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

صباح الخير على الجميع انا حابب اتعرف ببنت لعلاقة صداقة جادة وهحترم خصوصيتها جدا وكل شئ في سرية تامة الي مستعدة تبعت خاص 💙❤️

انا 38 سنه عايز اتعرف ع واحده نتكلم صحاب حتي بدون سكس لو مش عايزه

مطلوب لرجل اعمال انثى لعلاقة جنسية دائمة فى سرية دائمة على ان يتكفل بها تماما اى كان شكل العلاقة سواء عمل او زواج عرفى او مسيار او صديقة

عايز اتعرف عاي واحدة بسرية

أنا شاب 34 سنه رياضي نفسي اتعرف على واحده بتحب الرومنسيه والتخيالات سريه تامه تامه

٢٢ سنه وعايز اى عمر

عايز لبوه ادلعها ع زبي

انا احمد من اسكندريه ٢٣ سنه عايز اتعرف علي واحده و مش لازم حتي نتقابل و يكون في علاقه ريل انا هعرف ابسطها و هيا قاعده بيتها من غير مشوفها لو في واحده جاده تكلمني في اي وقت

نفسي اتعرف علي واحده نشبع حاجاتنا والي بيننا يكون صداقة واكتر من نيك وشهوة وبس وهكون كويس معاها وهسمعلها ووقت ماتحتاج حد علسرير هتلاقي اسد😉

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. ممنوع ذكر اى من وسائل التواصل مثل فيس او تليجرام او كيك او ما شابه او وضع روابط لها علاقه بذلك
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
نفسي اتعرف علي واحده ندلع بعض
والي بيننا اكتر من نيك وبس

اريد ان اتعرف على بنت أنا محمود 21 سنة من المنصوره محافظة الدقهلية مش شرط جنس تعرف عادي

موضوع مثبت للتعارف بين
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. ممنوع ذكر اى من وسائل التواصل مثل فيس او تليجرام او كيك او ما شابه او وضع روابط لها علاقه بذلك
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
نفسي اتعرف على ثلاثينية

انا عايز واحده نعمل انا وهي سكس فون ونمتع بعض

انا من المنصورة ٢٠ سنة محتاج صديقة

كنت عايز واحدة نمارس مع بعض فون و نتقابل فوق ال٣٥

نفسي في وحده من اسكندريه تكون ملبن نتقابل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
موضوع مثبت للتعارف بين
ليه مش بعرف ابعت رسايل

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: f7lkyakahpe و asaad2024

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%