NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

عايز اتعرف علي بنت سودانيه

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. ممنوع ذكر اى من وسائل التواصل مثل فيس او تليجرام او كيك او ما شابه او وضع روابط لها علاقه بذلك
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
عمر ٢٥ سنه من الاردن

نفسي في ست اربعينيه ابقا راجلها

هو ليه ما فيش ردود لما واحد عايز يعرف واحده انه يتعرف وكده 🥺🥺🥺

احمد ٢٤ المنصوره اللي من المنصوره يبعت نتعرف

قاعده فاضيه موراكيش حاجه ومن الجيزه كلميني نقضي يوم سوا ياقلبي

اللي شايفه نفسها انا عاوزه حد يروق عليها انا من الزقازيق تكلمنى خاص

موضوع مثبت للتعارف بين
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. ممنوع ذكر اى من وسائل التواصل مثل فيس او تليجرام او كيك او ما شابه او وضع روابط لها علاقه بذلك
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
انا شب سوري ارغب في التعرف على صديقة او بنت سورية من ترغب في التعرف

مساء الورد
كل سنه و كل الناس الحلوه بخير يا رب
رجل مصرى صعيدى متفتح ٤٥سنه

انا مصطفى جديد هنا عاوز اعرف علي بنت ونتكلم شات الاول نستريح لبعض وبعد.كدة نكون لبعض كل حاجه

عاوز شرموطه تفريش من طنطا

عاوز اتعرف على واحدة بنت او مدام تكون صادقة

أهلا بيكم
أنا أحمد ٣٢ سنة عاوز أتعرف على واحدة نكون على راحتنا مع بعض في كل حاجة

انا جديد هنا في حد صاحي

انا رجل سني45سنه بدور على انسانه كبيرة في السن حتي لو عندها60سنه تكون امي واختي وصحبتي وصدقتي تكون وحيدة بدور على انسان يحبها ويعشقها وتكون ليها تجارب في السكس أنا بحب وبعشق العلاقه الحميمة قبل اى علاقه أنا من القاهرة

• حبيته
التفاعلات: ahmedali011
انا شاب من سوريا عمري19 نفسي اتعرف على حد شب او بنت ومن أي بلد مش فارقة بس يفضل يكون قريب لعمري ونصير اصحاب

عايز بنت اوبن مايندد أو مدام مطلقة أو أرملة أو حتى متجوزة وجوزها مش مكفيها أو مسافر محترمة وخايفة بس محرومة ومحتاجة حنية واهتمام وسكس فى كل سرية ونضافة أنا من الغردقة بس لو حد جاد ومن مكان تانى برضو فى فرص يكلمنى مفيش مشكلة ، اللى هتكلمنى هدلعها وهتلاقى اللى مش لاقياه من زمان أو ملقيتهوش أصلاً وهعوضها عن كل اللى اتحرمت منه بجد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
موضوع مثبت للتعارف بين
شاب ٢٤ سنة للتعارف

انا بجد نفسي اقابل واحدة اتكلم معها وندخل علاقة مع بعض مش
جنسية تكون علاقة بجد عايز واحدة ترجعلي الشغف للحياة واحس اني بجد عايز اعمل ليها اي حاجة تكون علاقة حب بجد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%