NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

عاوز اتعرف على واحد نتكلم ونفضفض لبعض عادى بايدا عن اى حاجه نخرج من مشاكل الدنيا شويه

• عجبني
التفاعلات: عوكل الجن, ZXCV939495, Ahmed gamal27 و شخص آخر
تعالو ندردش انستا levai472

خخخخخخ اووووووزف عاوزززززززز واحدة مش مهم سنها المهم لما بتهيييييج بتنسى نفسها و تنسى انها محتررررمة تكون قاعدة فاااااتحه رجليها و عماله تدددددعك ف حلمااااتهغ و تلعب ف شششششعرتهها او عاملاه و نفسسسسسها يغررررررق لببببببن تيجي اررررررركبهاااا ارررررزعهاااا اعششششششرهااا انططططططر فيها و عليها و انا بششششششسخرلها اغرررررقها 🔥🔥🔥

تليجرام @Xjemy

كيك mostafa.mahmoud21

• بيضحكني
التفاعلات: Human nature
٢٥ سنة وحابب اتعرف علي واحدة اكبر مني مطلقة او ارملة ومحتاجة راجل بجد

انا احمد ٢٩سنه من المنصورة عازب ابحث عن مدام مش شرط السن نريح بعض ف سريه اللي حابه تكلمني على كيك ahmedgamal279

cdc0717b-d743-44e6-aa33-82e0ce707d23

بدور على خاضع يكون قليل الكلام ومتساهل

Screenshot-20240107-090846-Google

زوزه البنوتي سالب بنوتي من القاهره عاوزة حد يجي يمتعني تليجرام الجد يبعت نتعرف الاول

انا 26 من القاهره
لو انت متجوزه وجوزك مش بيكفي احتياجك الجنسي او محتاجه حد تتكلمي معاه عن نفسك او حياتك ونتقابل بكل احترام وسريه
Kik: sir_13_
Telegram: sir13b

نفسي اتعرف ببنت او مدام نتكلم فون نفضفض ندردش ومش شرط جنس بس محتاج حد اتكلم معاه

انا عمري 20 سنه بدي بنت نصاحب بعض ونفضفض لبعض بس مش شرط تبعت صورها ونبك نفضفض ونحكي ونهيج بعض وتكون شاطرة بالسناريوهات موجود بتركيا

عاوز واحدة تجيلي دلوقتي حته لو كاش بس تكون جد من القاهرة اللي جد تكلمني او اللي يعرف حد جد يدلني عليها محتاجها ضرورو

نفسي اجد ست فوق 40 للزواج الرسمي من شيميل ايطالية عمري 45

زبي موووولع
شو رائيكم

مين هنا من الغردقة

٢٠ سنه من المنصوره وعندي مكان
ولو خايفه تعالي نتكلم صوت انستا ahmed_adam1210

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
صباح الخير ممكن بنت للتعارف بمقابل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%