NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

حببتي ست الكل المحترمه عايزه حد يحتويكي ويقدرك ويسعدك ويفرحك وف السرير يفشخك وتحلفي بليلته وكل ده ف سريه وامان واحتواء وتقدير ولو لسه فيرجن مش هيفتحك وينام معاكي في طيزك ويمتعك يبقى انا الحكيم
ومش كله جنس لو عايزه صاحب جدع أو حد يسمعك وتفضفضي معاه ويسمعك بكل حب يبقى تعالي ومتخافيش وكله ف سريه وامان

كيك antel90

تليجرام almonu22

Guys i will be in downtown heliopolis or Nasr city next Monday so if any girl or woman ready to have fun or hangout just inbox me here or telegram at Lucifershine12

Guys i will be in downtown heliopolis or Nasr city next Monday so if any girl or woman ready to have fun or hangout just inbox me here or telegram at Lucifershine12

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
لسه داخل جديد عارز اتعرف ع واحده صداقة او أي شي

انا 25 سنه عايش في القاهرة
عاوز اتعرف على مدام او بنت ونتقابل في اي مكان هي عاوزاه
Kik: sir_13_
Telegram: sir13b

مين حابه تجي نتدلع ونتجنن سوا
تجي تيلجرامa7a8a101
او تكلمني خاص او تعملي متابعه

حببتي ست الكل المحترمه عايزه حد يحتويكي ويقدرك ويسعدك ويفرحك وف السرير يفشخك وتحلفي بليلته وكل ده ف سريه وامان واحتواء وتقدير ولو لسه فيرجن مش هيفتحك وينام معاكي في طيزك ويمتعك يبقى انا الحكيم

ومش كله جنس لو عايزه صاحب جدع أو حد يسمعك وتفضفضي معاه ويسمعك بكل حب يبقى تعالي ومتخافيش وكله ف سريه وامان

كيك antel90

تليجرا
م almonu22

عايز حد طيزك جامدة اسمن زيى عليها

انا موجب ٢٤ سنه زبي تخين قايم هايج مين يجي او تيجي فيديو كول امتعه

يومكم جميل يا احلى منتدى
عاوز اتعرف على بنت او ست من القاهره
نتكلم شات او فون ونكون صحاب
انا ميدو ٣١ سنه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حد من بورسعيد يكلمني ضروري

اي مفيش واحدة حابة تتعرف حتي

تلعبى معايا لعبة الاسئلة الجنِسِـيِّة هسألك و تجاوبى و لو معجبكيش السؤال قولى سكيب ايه رأيك

ممكن اربعينه تعبانه من المنصوره لاربعيني لعلاقه جاده ودايمه أو جواز عرفي بجديه

نفسي في وحده ست من المقطم او المعادى او عين شمس لشاب من االصعيد بس عايش في المقطم

أنا مالك ١٩ سنه من اسكندريه زبري كبير مليان عروق عايز مدام او مطلقه او ارمله تيجي لشب مش بيتعب اركبها علي طول بس كلميني وهدلعك

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
مساء الخير

[COLOR=rgba(222, 223, 255, 0.7)]مفيش حد من دمياط او دمياط الجديدة نتقابل ونتصاحب
انا موجب 22 سنة وعندي مكان وفي عربية برضه
الكيك samm22m وجاد جدا باحترام وعلاقة جد
[/COLOR]

• عجبني
التفاعلات: مودي سالب هارد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%