NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

انا شاب 28 سنه ميال للستات الكبيره لو في واحده حابه تبقي معايه تحت اي شروط انا موافق

عايز واحده ادلعها ونتجنن سوا
اللي حابه تجي خاص او تيلجرام
A7a8a101

انا مراد ٤٠ سنة طخين من الاسكندرية نفسى فى ست كبيرة من ٤٠ الى ٧٠ مش مهم سنها مش مهم شكلها مش مهم وزنها المهم تكون من جواها عاوزة تصاحب نتفسح مع بعض ونخرج مع بعض ونحب فى بعض زى فترات الخطوبة مع بعض الشقاوة

انا احمد ٢٤ سنه موجب فاضي العايزني انا موجود دلوقتي في المعادي وحدائق المعادي العايزني يبعتلي

اي حد هيجان يجي كيك
Onefly229

اللي عايزة تتناك و تتفشخ تبعتلي بسرعة يلا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عوز مدام تحب المتعه والتغير للعلاقه في سريه تامه تحدد هي نوع العلاقه الي تكون مرتاحه فيها

اووووي اووووي

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
كلام جميل

ضانا شاب ابحث عن اصدقاء انا 27سنه
بنت او ست تجي نتعرف ونتصاحب.

اريد التعرف على اصحاب وصدديقات في السودان

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
انا ٢٤ سنه ومحتاج بنت من سني نتكلم ونبقا صحاب تكلمني خاص

انا شاب 28 سنه ميال للستات الكبيره لو في واحده حابه تبقي معايه تحت اي شروط انا موافق انا نازل وسط البلد او مصر الجديدة بكرة لو حابة نتقابل

انا شاب 28 سنه ميال للستات الكبيره لو في واحده حابه تبقي معايه تحت اي شروط انا موافق انا نازل وسط البلد او مصر الجديدة بكرة لو حابة نتقابل

انا 25 عايش في القاهرة عاوز اتعرف على مدام او بنت ونتقابل في اي مكان
تلجرام بتاعي
sir13b

كيك
sir_13_

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%