NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

فحل أو نتاية هاتعرف عليك الليلة بشروطى واللى هيطلع الأول وينفذ هيكسرنى .. ابعت خاص وقول أو قولى ازيك يا متناكة
تعالي ي متناكه

ممكن اتعرف بمدام او مطلقة ونتعرف من غير مشاكل او تعب لبعض ياريت

انا عايز اتعرف علي بنات من الزقازيق مش شرط نيك وخلاص نتعرف ونبقه صحاب ودماغنا جبتنا نبقه مع بعض تمام مش عايزين برضو يبقه تمام

فيه واحدة جاية سكس فون حالا؟؟؟؟
😍🤔

عايز اتعرف بواحده بكل احترام هعوضها عن الحنيه والحب والحرمان الي مفتقداهم واكون عشيقك الي تحترميه وتامنيه على سرك وكل شئ ليكي كلميني هكون ديما عند حسن ظنك ده الكيك بتاعي او ابعتي خاص 3antile

ممكن اتعرف بمدام او مطلقة ونتعرف من غير مشاكل او تعب لبعض ياريت

انا من اسكندرية عندي 43سنة عوز اتعرف علي صديقة انا سنحل وافضل تكون سنجل

نتعرف بمدام او مطلقة ومنتمتع مع بعض من غير منسبب لبعض اى متاعب موجودة ولا مفيش ؟؟؟

انا 25 عاوز اتعرف على مدام او بنت من القاهره نتكلم فيديو ونتقابل
ياريت تكون من المعادي
تلجرام بتاعي

عايز اتعرف علي وحده تكون بتحب الزب الاسمر مش بتقرف منها 🌚

في بنت هنا ٢٢ سنه نقضيها مع بعض شويه من القاهره

بالتوفيق عزي
مساء الخير
أتمنى ألاقي إنسانة ناضجه راقية ومحترمة.. فاهمة ومدركة هيا عاوزة ايه.. رغبتها عالية اوي ومابتشبعش أبدا ومتصالحة مع نفسها وإن ده غريزة وجزء مننا منقدرش ننكره.. كلنا عندنا حياتنا بظروفها بروتينها وسط ده كله بنحتاج شخص واحد بس نقدر نكشف نفسنا قدامه بكل صدق وحرية وثقة وارتياح وأمان وحب. شخص يسمع لنا ونسمع ليه. نطلع معاه كل الل جوانا وإللي مانقدرش نقوله لأقرب ناس لينا.. أتمنى ألاقي الإنسانة إللي بدور عليها هنعمل كل الل نفسها فيه مع بعض وهنتكلم في كل الل نفسنا فيه بدون قيود.. وثقي تماماً إن هيكون بينا سرية تامةوامان

أتمنى ألاقي إنسانة ناضجه راقية ومحترمة.. فاهمة ومدركة هيا عاوزة ايه.. رغبتها عالية اوي ومابتشبعش أبدا ومتصالحة مع نفسها وإن ده غريزة وجزء مننا منقدرش ننكره.. كلنا عندنا حياتنا بظروفها بروتينها وسط ده كله بنحتاج شخص واحد بس نقدر نكشف نفسنا قدامه بكل صدق وحرية وثقة وارتياح وأمان وحب. شخص يسمع لنا ونسمع ليه. نطلع معاه كل الل جوانا وإللي مانقدرش نقوله لأقرب ناس لينا.. أتمنى ألاقي الإنسانة إللي بدور عليها هنعمل كل الل نفسها فيه مع بعض وهنتكلم في كل الل نفسنا فيه بدون قيود.. وثقي تماماً إن هيكون بينا سرية تامةوامان

عايزة اتعرف على واحد محترم يحافظ عليا
مش عارفه ازاي هنا
انا موجود جربي و اوعدك مش هتندمي تحبي نتكلم تيلجرام @BODY2662000

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
محتاج واحده ثلاثينيه فى حياتى

نتعرف بمدام او مطلقة ومنتمتع مع بعض من غير منسبب لبعض اى متاعب موجودة ولا مفيش ؟؟؟

مطلوب لرجل اعمال انثى لعلاقة جنسية دائمة فى سرية دائمة على ان يتكفل بها تماما اى كان شكل العلاقة سواء عمل او زواج عرفى او مسيار او صديقة

خول / ديوث او فْحبه . انا بنيك بالساعه وعندي مكان

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%