NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

انا عملت جروب تليجرام للتعارف بين الجنسين بنات وولاد الي ميولهم طبيعيه للاسكندرانيه
الي عاوز ينضم يبعتلي

• عجبني
التفاعلات: هاني محمد44
محتاج واحده من المنصوره و اجوارها لعلاقه جاده و مستمره

ممكن اتعرف بمدام او مطلقة ونتعرف من غير مشاكل او تعب لبعض ياريت

أنا سالب عندي ٢٥ سنة مصري من كفر الشيخ عمري ما لمست بنت ولا اتلمست لو في بنت حابة نتعرف و نبقى سوا تعرفني أنا لسة جديد هنا

مطلوب لرجل اعمال انثى لعلاقة جنسية دائمة فى سرية دائمة على ان يتكفل بها تماما اى كان شكل العلاقة سواء عمل او زواج عرفى او مسيار او صديقة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بدور ع بنت او مدام او كابل نتكلم ونتعرف ع بعض صوت بكل سرية وامان والعلاقة ما تخرجش عن الصوت اتمنى الاقى طلبى

أنا ٢٥ سنة من ذايد عايز واحدة نسكس
@nope105

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
عاملين ايه انا لسه جديد معاكم في الجروب

ازيكم انا علي من المنيا وسكان ف القاهرة حاليا
عندي ٢٠ سنه ومحتاج واحده نتكلم واللي هي عايزاه انا هعملهولها و اه كمان انا بحب النسوان الكبيره مثلا ٣٠ سنه كدا و البنات اي سن بقااا بس اهم حاجه الاقي واحده

تعالى تليجرام r1981s

انا شاب تعليم عالى جاد وكتوم ووسيم وأمين رياضى جسمى منسق طولى 166ووزنى 75غير مدخن صديق مخلص يحتويكى ويخاد بالو منك لمدام جوزها مسافر او مهمل فيها او مطلقه ونفسها فى المتعه أو ارمله ولو بنت ونفسك تتمتى وتفضلى بنت فى امان وسريه التواصل kik142ahmed

موجب سادي بدور علي سليف اهم حاجه الجديه Kik micky91973 من العاشر من رمضان لاني تعبت من الحوارات

مطلوب لرجل اعمال انثى لعلاقة جنسية دائمة فى سرية دائمة على ان يتكفل بها تماما اى كان شكل العلاقة سواء عمل او زواج عرفى او مسيار او صديقة

نفسي اتعرف ع واحده تنور حياتي و هتكون الدلوعه

عاوز مدام او كبل متحرر من القاهره لشاب 34 سنه سنجل نتكلم فون و مقابلات

عاوز مدام او كبل متحرر من القاهره لشاب ٣٧ سنه سنجل
تليجرام r1981s

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%