NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

مسا مسا
انا جديد معاكم كنت حابب اتعرف عليكم .....

أنا كنت راجل و مراتي بقت تلبسني لبسها و تحطلي مكياج و تخليني أرقق صوتي و تعاملني كوحدة ست و استغلت إن جسمي مليان شوية و عندي حالة تثدي فلبستني البرا بتاعتها و ضغطت صدري بيها فخد شكل الصدر الأنثوي و لبستني فساتين و قمصان نوم لحد ما الرجولة بقت تنطفي جوايا شوية بشوية و بقت تديني هرمونات أنوثة لغاية ما جسمي باظ خالص و صدري و أردافي كبروا و اتملوا و بقى جسمي جسم وحدة ست كاملة الأنوثة و انطفت الرجولة من جوايا بالكامل خصوصًا بعد ما لبستني فستان فرح و طرحة و خلتني عروسة زي القمر

ممكن اتعرف بمدام او مطلقة ونتعرف من غير مشاكل او تعب لبعض ياريت

انا متجوز وعايز اتعرف علي بنت نحكي بس شرط بنت

انا هايج اوى اوى اوى وزبى واقف ناااار اى واحدة هايجه تتناك وتشبع وتتهرى فى كسها وعايزه تتفشخ نيك وتلحسى لبن زبى تكلمنى

مطلوب لرجل اعمال انثى لعلاقة جنسية دائمة فى سرية دائمة على ان يتكفل بها تماما اى كان شكل العلاقة سواء عمل او زواج عرفى او مسيار او صديقة

[email protected]
Skype username
if u want to vent out or just talking
telegram user : @Ray5467
I will be there if u r seriously interested in someone who is horny most of the time

موجب سادي بدور علي سليف اهم حاجه الجديه Kik micky91973 من العاشر من رمضان لاني تعبت من الحوارات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عايز اتعرف على مدام او انسه نتعرف على بعض ولو ارتحنا لبعض ممكن نتعرف في الحقيقه الي حابه تكلمني كيك 3antile

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
مفيش واحدة في ابو ظبي تبعت خاص

مصري مقيم بالرياض عمري ٥٠ سنة أرغب بالتعارف على إمرأة متزوجة للممارسة الجنس وجوزها يكون ديوث

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
اللي محتاجه تتكلم في سريه تامه تيجي خاص

@F2345678901
تليجرام
زوجين من طنطا
هننزل اسكندريه يوم الجمعه الموافق ٢٠ شهر ١٠ عام ٢٠٢٣
لو فيه سنجل
يبعتلنا ع تليجرام او الخاص
كم سنه؟ منين؟ صوره لعضوه ؟

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
حببتي صدقيني انا مش عايز غير سعادتك واني اشوفك مبسوطه ونعيش ليله حلوة واحتويكي وابسطك وادلعك انا هحافظ عليكي اكتر من نفسي وصدقيني هتجربيني مره هتطلبيني الف مره انا سعادتك وفرحك وحضنك ف الوقت اللي مفيش ف حد جنبك عايز بس ي قلبي ابسطك
ف يا حبيبتي عايزه تتدلعي وتحسي ب انوثتك وتحسي انك ست البنات وتطلعي اللبوه اللي جواكي ومش عارفه يبقى تعالى ليا وانا بجد هبسطك اووي اووي وادلعك اووي وكل ده ف سريه وامان
كيك antel90
التليجرامalmonu22

حببتي صدقيني انا مش عايز غير سعادتك واني اشوفك مبسوطه ونعيش ليله حلوة واحتويكي وابسطك وادلعك انا هحافظ عليكي اكتر من نفسي وصدقيني هتجربيني مره هتطلبيني الف مره انا سعادتك وفرحك وحضنك ف الوقت اللي مفيش ف حد جنبك عايز بس ي قلبي ابسطك
ف يا حبيبتي عايزه تتدلعي وتحسي ب انوثتك وتحسي انك ست البنات وتطلعي اللبوه اللي جواكي ومش عارفه يبقى تعالى ليا وانا بجد هبسطك اووي اووي وادلعك اووي وكل ده ف سريه وامان
كيك antel90
التليجرامalmonu22

كيك antel90
التليجرامalmonu22

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%