NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

حابب اتعرف على واحده لعلاقة شات او فون و تكون عاشقة نيك عشان انا مش بزهق منه 😂

علي ٢٥ سنه من اسكندرية
لو في واحدة حابه نتعرف وندردش سوا
تيليجرام @AliEid25

عاوز واحده من مصر بتحب الجسم الناعم الأبيض انا مش مشعر خالص ومن القاهره ونضيف وشيك وجميل ولو بتحبي الجسم الناعم فاهعجبك بحب الحك والدعك وبقدر اللمسه والكلمه والتفاصيل
تليجرام : mohamedj28882

احا كله خايف 😛😛😛😛
اي حد عنده مكان وجد 💋💋💋💋
يكلمني تلجرامي 👄👄👄👄👄
Z8887777

• عجبني
التفاعلات: So Serious
حد جاى سكس فون

مطلوب لرجل اعمال انثى لعلاقة جنسية دائمة فى سرية دائمة على ان يتكفل بها تماما اى كان شكل العلاقة سواء عمل او زواج عرفى او مسيار او صديقة

نفسي في حاجه غريبه، انا راجل عمرى 52 سنه لكن يادوب بدات اعيش من سنه :ROFLMAO: و القبل كده كلو كان شغل و شقا، و بصراحه لقيت نفسي زى ما بتسمو خام، عايز اتعرف على انسه لتكون صديقه اسفيريه فقط (يعنى لا تقابلنى و لا اقابلها) تتدرحنى شويه و تفهمنى العالم اللى عشت جاهل بيه (معنى شخص منفتح جدا) ، بس محتاج انسانه اشاورها و تشاورنى و نكون اصدقاء نحكى لبعض همومنا و نساعد على حلها، انا بخبرتى في عالم الرجال و هى بخبرتها في عالم النساء و دمتم احبتى

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
طبعا مفيش بنات بتدخل هنا كله بيتشقط من غير ميتكلم اصلا 😂

• عجبني
انا من الجزائر نحوس فتاة من الجزائر

• عجبني
انا 25 عايش حاليا ف الجيزه
عاوز اتعرف على بنت او مدام من القاهره او الجيزه
نتكلم شات ونتقابل لو فيه فرصه
تلجرام sir13b

• عجبني
عندي ٣٠ سنة وعايز اتعرف ع واحدة حلوة

• عجبني
انا بجد نفسى في حد دكر كده ومحترم ونضيف وبموت في السن الكبير وانا هعجبو اوي وهكون متعتو في آلحياة هم حاجة انا بحب السن الكبير بس وسنى٢٣

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و خاضع باحث عن مستريس
انا بجد نفسى في حد دكر كده ومحترم ونضيف وبموت في السن الكبير وانا هعجبو اوي وهكون متعتو في آلحياة هم حاجة انا بحب السن الكبير بس وسنى٢٣
انا ٢٦ سنه انت منين

• عجبني
احب اتعرف بست محتاجة المتعة نتمتع مع بعض انا وهى بس من غير منسبب لبعض اى متاعب ولا اى مشاكل لو موجودة نتفق مع بعض خاص

• عجبني
انا شاب 26سنه من القاهره تعليم عالى جاد وكتوم ووسيم وأمين رياضى جسمى منسق طولى 166ووزنى 75عريض قمحى شعرى اسود لمدام نفسها فى صديق مخلص يحتويها ويسمعها ويلبى رغباتها لو جوزك مسافر او مهمل فيكى نفسك فى المتعه أو الصداقه أو الانجاب لظروف خاصه كلمينى وهعوضك وهلبى رغباتك او مطلقه ونفسك فى المتعه والا يعوضك عن النتطع طليقك ويمتعك او ارمله ونفسك بس خايفه لعلاقه فى سريه تامه وامان واحترام متبادل اى كان جسمك أو سنك همتعك وهلبى رغبتك التواصل kik142ahmed

• عجبني
القسم ده المفروض يتشل علشان مفيش نسوان فى المنتدى عاوزه تتكلم

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاوز واحدة تيجي خاااص ضروري

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل