NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

مطلوب لرجل اعمال انثى لعلاقة جنسية دائمة فى سرية دائمة على ان يتكفل بها تماما اى كان شكل العلاقة سواء عمل او زواج عرفى او مسيار او صديقة

احب اتعرف بست محتاجة المتعة نتمتع مع بعض انا وهى بس من غير منسبب لبعض اى متاعب ولا اى مشاكل لو موجودة نتفق مع بعض خاص

نفسي اتعرف ع بنت من اسوان انا ٢٢ نوبي مقيم ف اسوان نبقا صحاب وكل حاجة تتم ف سرية اكيد❤️😭

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احمد
25 سنه من المنصوره. دكتور صيدلى من هواياته القراءة والكتابة. بحب الافلام الرومانسية و الدراما
جاد جدا و الرسايل مفتوحه ومش شرط التعامل يبقى جنسي فقط

انا شاب 26سنه من القاهره تعليم عالى جدا وكتوم ووسيم وامين جسمى منسق طولى 166ووزنى 75 راقى ورياضى سنجل راقي وصديق لمدام جوزها مسافر ونفسها فى المتعه او مهمل فيها او مطلقه ونفسها فى الايعوضها ويهتم بيها ويخاف عليها ويصونها او ارمله ومحرومه ونفسها تمارس بكل سريه تامه وامان لو نفسك فى الانجاب لظروف خاصه التواصل kik142ahmed

احب اتعرف بست محتاجة المتعة نتمتع مع بعض انا وهى بس من غير منسبب لبعض اى متاعب ولا اى مشاكل لو موجودة نتفق مع بعض خاص

عاوز بنت من مصر نتكلم سوي نفضفض نلعب مع بعض ندلع بعض انا نضيف ومحترم وكويس ومثقف بشرتي بيضا عمري 28 سنه انستا : mohamed28882
زانجي : 1066548651

بدور على انثى اى كان عمرها ايه لتعارف الجاد وتكوين صداقة قويه قبل كل شي انا من القاهرة ياريت اللى جاده لتعارف بكل ثقة وجديه وسرية تامه كلمينى على الموقع هنا او الكيك strong_man3
او التلجرام @trayme

ممكن بنت اومدام لشاب ٢٤ وتبقي اصحاب

انا موكا حابب اتعرف على واحده تفضفض سوا بس تكون جاده

مساء الخير
علي فكره معظمنا في الحقيقه محترمين ولينا شخصيه بره المنتدي الناس بتحبها بس بنيجي هنا نستخبي ورا شخصيه وهميه عايزه تعمل اللي هي عايزاه تدور علي احساس يشبها من جوا يعوض عندها احتياج معين بس مع ناس مش عارفنهم ونعيش بخيال او بواقع . احنا. بنحبه. وبعد ما بنخرج من العالم دة. بنرجع لحياتنا الطبيعة بكل احترام ❤️
مستنيكي خاص

طابت اوقاتكم انا رشاد العمر 30 البلد اليمن احب اتعرف على بنت تحب السهر والجنس تكون جادة نتفق ونلتقي

صباح الخير اومساؤة
عايز صديق او صديقة
مش لازم عشان جنس ندردش

لو في واحده تبقي صديقيه و نتكلم و نقول اسرارنا لبعض و نفضفض و نشيل الحجر من علي قلوبنا

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
نفسي اتعرف علي بنت رمانسيه هاديه تكون عاوز علاقه مستمره حب و رومانسيه و جنس مش جنس و نيك و بس علاقه حب بجد مش مهم سنه ايه المهم تكون عاوزه حد يعوضها متعه و حب و امان

مطلوب لرجل اعمال انثى لعلاقة جنسية دائمة فى سرية دائمة على ان يتكفل بها تماما اى كان شكل العلاقة سواء عمل او زواج عرفى او مسيار او صديقة

انا مصري عايش في اميركا..... احد ولايات الشمال.... ياريت لو حد في اميركا يبعت لي علي الخاص علشان التعارف وتبادل الخبرات.....

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%