NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

في اي بنت موجوده للتعارف
مصري فحل ٣٠ سنه

انا عندي ٣٠ سنه من مصر بحب الجنس جدا و شغال مدير مصنع ملابس شخص محب للمغامره و بحب اتعامل بكل احترام برا الجنس

• عجبني
التفاعلات: ناديا
شاب عندي 24 سنه وعاوز اتعرف علي واحده خبره تعلمني شويه حاجات كده

انا عندي ٣٠ سنه من مصر بحب الجنس جدا و شغال مدير مصنع ملابس شخص محب للمغامره و بحب اتعامل بكل احترام برا الجنس
اهلا بك اعتبر كلامك ميثاق انك لا تزعجني لك مني قبله 💋💋💋

جماعه انا حرفيا نفسي اتعرف ع بنت من المنتدي هنا انا كل الي بيقعو ف طريقي خولات 😂😂🤦

• بيضحكني
جماعه انا حرفيا نفسي اتعرف ع بنت من المنتدي هنا انا كل الي بيقعو ف طريقي خولات 😂😂🤦
حظك اخول 😂😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: GEKA0
  • عجبني
بجد زهقت ي بنتي انا كنت بدأت افقد الامل اني الاقي بنات هنا اصلا 😂
انا فقدت الامل تماما الاقي رجل يحترم المرأة ، انا اتفهم احتياجه الجنسي ولكن الذكورية التافهة والالفاظ النابية والتعبير السوقية هي البضاعة الرائجة هنا

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: E.mo7awailed و GEKA0
انا فقدت الامل تماما الاقي رجل يحترم المرأة ، انا اتفهم احتياجه الجنسي ولكن الذكورية التافهة والالفاظ النابية والتعبير السوقية هي البضاعة الرائجة هنا
بصي هوا انا اتفق معاكي ف ده بس مش كل الي موجودين يعني ف ناس راقيه ومحترمه جدا هنا فعلا بس للاسف الي بيحصل هنا من همجيه من أشخاص فاكرين ان ده الصح او هيا دي الطريقه الي المفروض يتعامل بيها هنا علشان منتدي جنسي وده الغلط الرقي والاحترام المتبادل ف اي مكان يجبر الي قدامك يحترمك وف الاول والاخر الموضوع بيبقي تعارف ع شخص ف عالم افتراضي

• عجبني
التفاعلات: E.mo7awailed و ناديا
بصي هوا انا اتفق معاكي ف ده بس مش كل الي موجودين يعني ف ناس راقيه ومحترمه جدا هنا فعلا بس للاسف الي بيحصل هنا من همجيه من أشخاص فاكرين ان ده الصح او هيا دي الطريقه الي المفروض يتعامل بيها هنا علشان منتدي جنسي وده الغلط الرقي والاحترام المتبادل ف اي مكان يجبر الي قدامك يحترمك وف الاول والاخر الموضوع بيبقي تعارف ع شخص ف عالم افتراضي
هذه معلوماتهم عن الجنس في مجتمع مغلق

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: E.mo7awailed و GEKA0
  • عجبني
  • عجبني
  • ماااشي
  • بيضحكني
التفاعلات: E.mo7awailed، LEGEND KYSER و GEKA0
انت مثلك مثل بقيه الرعاع... طبق الاصل
مبدايه كده شكرا ع قلت أدبك معاني مقولتش حاجه تستاهل كل الحكايه انك بتقولي ده الجنس من وجهت نظرهم فا بسأل وانتي اي الجنس من وجهت نظرك ؟!

كونيك انسانه معقده بقي دي مش بتاعتي

• عجبني
  • بيضحكني
محمد 28سنة اتمنى اتعرف بواحدة من هنا

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
علاوي حبيب گلبي ابو حسين رايدلي وحدة أيچة جبييرة بالعمر كركوك كون هاي المناطق

عاوز بنت من مصر نتكلم سوي نفضفض نلعب مع بعض ندلع بعض انا نضيف ومحترم وكويس ومثقف بشرتي بيضا عمري 28 سنه انستا : mohamed28882
زانجي : 1066548651

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نفسي اتعرف على كلب او كلبه بالاردن يكون جاد وعارف شو معنى يكون كلب او كلبه مطيعه

كان
مبدايه كده شكرا ع قلت أدبك معاني مقولتش حاجه تستاهل كل الحكايه انك بتقولي ده الجنس من وجهت نظرهم فا بسأل وانتي اي الجنس من وجهت نظرك ؟!

كونيك انسانه معقده بقي دي مش بتاعتي
كانت طيقتك ولغتك بداية غير مانتهيت اليه من بغاث القول وسقط الفكر ان وجد، اما "فا بسال" تكفي لتشي بقائلها ورفعته الفكرية

• عجبني
التفاعلات: E.mo7awailed

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%