NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

مطلوب لرجل اعمال انثى لعلاقة جنسية دائمة فى سرية دائمة على ان يتكفل بها تماما اى كان شكل العلاقة سواء عمل او زواج عرفى او مسيار او صديقة

للناس الجاااااده بس

انا فحل عنيييف وهتشوفي بنفسك

لكل ست وبنت ومتحرر علي مراته 🔥

انا دكر جسمي ناشف وبتاعي 18 سنتي وعريض ومتقلقيش وسيم وبطول في العلاقه وهتشوفي كل حاجه بنفسك ❤️
وكلامي برده لكل راجل نفسه في دكر يمتع مراته طبيعي او فون ❤️
الناس اللي بتحب المتعه وجاده هي بس اللي تبعت خاص مش عاوز سوالب لو سمحتوا
ده اكونت فيك للمتعه ولمذاجي وبس ❤️
ضيفوا وابعتوا تم

ومستنيكوا خاص ❤️❤️
بعتلك كيك

للناس الجاااااده بس

انا فحل عنيييف وهتشوفي بنفسك

لكل ست وبنت ومتحرر علي مراته 🔥

انا دكر جسمي ناشف وبتاعي 18 سنتي وعريض ومتقلقيش وسيم وبطول في العلاقه وهتشوفي كل حاجه بنفسك ❤️
وكلامي برده لكل راجل نفسه في دكر يمتع مراته طبيعي او فون ❤️
الناس اللي بتحب المتعه وجاده هي بس اللي تبعت خاص مش عاوز سوالب لو سمحتوا
ده اكونت فيك للمتعه ولمذاجي وبس ❤️
ضيفوا وابعتوا تم

ومستنيكوا خاص ❤️❤️
الكيك mohmedahmed666
بعتلك كيك

من اسكندرية ٢٣ سنة اللي حابة نتعرف و نكون صحاب تكلمني بس يا ريت تكون جادة

لا حدود لنبض روحكHbd5y1S.gif

عاوز وحده كبيره في السن او متجوزه نتكلم ونريح بعض بكل سريه

مساء الخير
علي فكره معظمنا في الحقيقه محترمين ولينا شخصيه بره المنتدي الناس بتحبها بس بنيجي هنا نستخبي ورا شخصيه وهميه عايزه تعمل اللي هي عايزاه تدور علي احساس يشبها من جوا يعوض عندها احتياج معين بس مع ناس مش عارفنهم ونعيش بخيال او بواقع . احنا. بنحبه. وبعد ما بنخرج من العالم دة. بنرجع لحياتنا الطبيعة بكل احترام ❤️
مستنيكي خاص
اتفق

لو فى مدام نتمتع مع بعض من غير منسبب لبعض اى متاعب تعالى نتعرف ببعض لو الامر تمام نكمل غير كدة نسب بعض

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
هوا مافيش اي واحده هنا ١٨ سنه خالص

فحل صعيدي 32 سنه محاسب زبري 18سم جديد معاكم وحابب اتعرف علي اصدقاء هنا

موجب فحل
اي سالب او متحرر عاوز يفضفض او يتكلم ف اي حاجه يدخل ويطمن متقلقش سرك ف بير وامان ولو حبيت برضو نكون اصدقاءنن غير اي جنس اتشرف بيك
كيك
S.ahmed1011
تليجرام
Asasas15

زبير ٢٣ سنه جاد لو حد في القاهره تكلمني و في سريه تامه اكيد محدش عايز يفضح نفسه

لو فى مدام نتمتع مع بعض من غير منسبب لبعض اى متاعب تعالى نتعرف ببعض لو الامر تمام نكمل غير كدة نسب بعض

بنتي محتاجه شب تتكلم معه اللي عايز يكلمها يبعتلي
عارف انك راجل محترم ولك مكانتك ف المجتمع.. لاكنك غصب عنك مش بتقدر تمنع نفسك من اكتر حاجة بتثيرك انك تشوف أهل بيتك مع راجل تاني قادر عليها وهي مبسوطه منه ودي مش حاجه تخجل منها قدام نفسك جايز المجتمع بيرفضها لاكن لو حققتها مع ذات نفسك وراجل فاهم ميولك الحقيقي بكل احترام ورقي وارتقاء هتكون سعيد ف حياتك وبييتك لو حابب تتكلم بحريه مع أخ وصديق ف أنا ف انتظارك لاكن اطلب منك شيء واحد بس ف الموضوع ده وهو السريه التامه جدا بينا ونحافظ ع بعض علشان زي ما تهمك السريه تهمني جداانا ٢٧سنه فحل اسمر عنيف طولي ١٨٣ سمبدور علي ديوث يكون صديق وامتعه ويمتعني بمحارموا و انيكهم قدامه بعنف و كله ف إطار الاحترام المتبادل و الثقه و بسريه تامه تفتكروا هلاقي هنا ناس جاده بجد مش كلام من ورا الشاشه

‏Kik: jamika.san

‏Telegram : @Noknowq

متواجد في اليونان وحابب أتعرف على بنت
او كبل حالين الصداقة

مطلوب لرجل اعمال انثى لعلاقة جنسية دائمة فى سرية دائمة على ان يتكفل بها تماما اى كان شكل العلاقة سواء عمل او زواج عرفى او مسيار او صديقة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%