NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

انا المهندس المشاغب👷🏻‍♂️😁 عندي 24 سنه

اي زوجين متحررين محتاجين سنجل يبعتولي

محتاج بنوته او ست حلوه كدا نكون اصحاب ويكونوا بيحبوا هزار والدلع

ولو حد عايز نبقي صحاب بدون جنس يكلمني

تليجرام @Tito12t

كيك. o12odia

لو فى مدام نتمتع مع بعض من غير منسبب لبعض اى متاعب تعالى نتعرف ببعض لو الامر تمام نكمل غير كدة نسب بعض

مفيش حد ف اسيوط نتعارف علي بعض

اربعيني من اليمن ابحث عن بنت يمنية جادة او ديوث للتعارف

مساء الخير

جروب تليجرام للمتحررين فقط الجروب امان 100 % وبيتم التأكد قبل دخول اى حد للجروب ومتأمن مفيش تحميل لصور او فيديوهات من عليه وكمان مقفول انه يتاخد منه اسكرين شوت الجروب حاليا 26 عضور كلهم متحررين لو متحرر جاد وحابب تدخل الجروب ابعتلى تليجرام
ينفع موجب افوت اتمتع باللحم الموجود اكيد في متحررين رح يكونو مبسوطين لما احلب زبي على اللحم الرخيص

مسا مسا
بدور علي واحده نرغي مع بعض حتي مش لازم جنس
لكن انا فعلا تعبت من وحدتي
وكل الي هتعوزه في طريقه كلامنا هنفذهولها

لو فى مدام نتمتع مع بعض من غير منسبب لبعض اى متاعب تعالى نتعرف ببعض لو الامر تمام نكمل غير كدة نسب بعض

مستر جوزيف
القاهره
ممكن اتعرف باصدقاء

عايز اتعرف على بنت او مدام مش شرط سن معين لكن قبل اي حاجة لازم شرط اساسي نكون اصحاب قبل ما نتكلم عن الجنس الصداقة او الصحوبية اهم حاجة ♥️
مبدئياً انا عمري ما دخلت زبري في اي بنت لكن كان فيه تلامسات و ليا تجارب مع بنات ممكن نبقى نحكيها سوا فون ♥️
انا داخل على ال 24 سنة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جروب تليجرام للمتحررين فقط الجروب امان 100 % وبيتم التأكد قبل دخول اى حد للجروب ومتأمن مفيش تحميل لصور او فيديوهات من عليه وكمان مقفول انه يتاخد منه اسكرين شوت الجروب حاليا 26 عضور كلهم متحررين لو متحرر جاد وحابب تدخل الجروب ابعتلى تليجرام
عايز ادخل
@notorious456

لو في وحده هنا عايشه في الكويت مككن نتكلم خاص ونتعرف

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
مساء الورد
يتري حد هيرد ؟؟

أنا موجود بدبي لو بتزورى دبي كلميني على الكيك
My Kik : sakr367
جسمك قشطة وقف زبري شوفي زبري عمل ازاي يعجبك كدة

HDQNeB2.md.jpg HDQNk1S.md.jpg

فحل أو نتاية هاتعرف عليك الليلة بشروطى واللى هيطلع الأول وينفذ هيكسرنى .. ابعت خاص وقول أو قولى ازيك يا متناكة
ازيك يا متناكة

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
انا عادل من المنصورة 44سنة ودة زبري يعجبك ولا لا بدور على وحدة تكون هيجة ومحرومة من النيك بس في سرية تامة ودة زبري يعجبك ولا

HDQe8Ou.md.jpg HDQeSDb.md.jpg HDQNk1S.md.jpg
images

أنا كنت راجل و مراتي بقت تلبسني لبسها و تحطلي مكياج و تخليني أرقق صوتي و تعاملني كوحدة ست و استغلت إن جسمي مليان شوية و عندي حالة تثدي فلبستني البرا بتاعتها و ضغطت صدري بيها فخد شكل الصدر الأنثوي و لبستني فساتين و قمصان نوم لحد ما الرجولة بقت تنطفي جوايا شوية بشوية و بقت تديني هرمونات أنوثة لغاية ما جسمي باظ خالص و صدري و أردافي كبروا و اتملوا و بقى جسمي جسم وحدة ست كاملة الأنوثة و انطفت الرجولة من جوايا بالكامل خصوصًا بعد ما لبستني فستان فرح و طرحة و خلتني عروسة زي القمر

• عجبني
التفاعلات: ملك المتعه الجنسيه
ولد ٢٢ سنه عاوز اتعرف ع بنت ف نفس السن نكون اصحاب نتشارك كل حاجه ولو سكس كمان اشطا او لو مش عاوزه سكس بردو عادي اشطا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%