NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

انا شاب 26من القاهره غير مدخن جاد وكتوم ووسيم تعليم عالى طولى 166ووزنى 75رياضى قمحى وعريض سنجل راقي لمدام جوزها مسافر او مهمل فى حقوقها الزوجيه او نفسها فى الانجاب لظروف عند الزوج او مطلقه ونفسها فى الا يعوضها عن ذكر البط الا كانت معا او ارمله ونفسك فى حضن فى سريه تامه وامان واحترام متبادل التواصل كيك 142ahmed

عايز اتعرف على مدام مصريه كبيره وحلوه تعشق الجنس بكل اشكالها والوانها امتعها كيك Elbatel000

• بيضحكني
التفاعلات: ░▒▓█🧩𝕵𝖎𝖌🔪𝖘𝖆𝖜🧩█▓▒░
شو رائيكم فيه
زبي ناار

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فحل أو نتاية هاتعرف عليك الليلة بشروطى واللى هيطلع الأول وينفذ هيكسرنى .. ابعت خاص وقول أو قولى ازيك يا متناكة
خدام كسك يا متناكة و خرمك الهايج كمان يا شرموطة

أنا تونسي فحل جنسيا و متحرر فكريا أملك منزل مستقل، أود التعرف على تونسيات هنا

• عجبني
التفاعلات: Mimo130sm
انا عمر من مصر 24 سنه مهندس عايز واحدة راقيه للتعارف ده الكيك بتاعى omar_miro_76544

جروب تليجرام للمتحررين فقط الجروب امان 100 % وبيتم التأكد قبل دخول اى حد للجروب ومتأمن مفيش تحميل لصور او فيديوهات من عليه وكمان مقفول انه يتاخد منه اسكرين شوت الجروب حاليا 26 عضور كلهم متحررين لو متحرر جاد وحابب تدخل الجروب ابعتلى تليجرام
تمام موافق

للناس الجاااااده بس

انا فحل عنيييف وهتشوفي بنفسك

لكل ست وبنت ومتحرر علي مراته 🔥

انا دكر جسمي ناشف وبتاعي 18 سنتي وعريض ومتقلقيش وسيم وبطول في العلاقه وهتشوفي كل حاجه بنفسك ❤️
وكلامي برده لكل راجل نفسه في دكر يمتع مراته طبيعي او فون ❤️
الناس اللي بتحب المتعه وجاده هي بس اللي تبعت خاص مش عاوز سوالب لو سمحتوا
ده اكونت فيك للمتعه ولمذاجي وبس ❤️
ضيفوا وابعتوا تم

ومستنيكوا خاص ❤️❤️
الكيك mohmedahmed666

جروب تليجرام للمتحررين فقط الجروب امان 100 % وبيتم التأكد قبل دخول اى حد للجروب ومتأمن مفيش تحميل لصور او فيديوهات من عليه وكمان مقفول انه يتاخد منه اسكرين شوت الجروب حاليا 26 عضور كلهم متحررين لو متحرر جاد وحابب تدخل الجروب ابعتلى تليجرام
اكونت تليجرام ايه

أنا كنت راجل و مراتي بقت تلبسني لبسها و تحطلي مكياج و تخليني أرقق صوتي و تعاملني كوحدة ست و استغلت إن جسمي مليان شوية و عندي حالة تثدي فلبستني البرا بتاعتها و ضغطت صدري بيها فخد شكل الصدر الأنثوي و لبستني فساتين و قمصان نوم لحد ما الرجولة بقت تنطفي جوايا شوية بشوية و بقت تديني هرمونات أنوثة لغاية ما جسمي باظ خالص و صدري و أردافي كبروا و اتملوا و بقى جسمي جسم وحدة ست كاملة الأنوثة و انطفت الرجولة من جوايا بالكامل خصوصًا بعد ما لبستني فستان فرح و طرحة و خلتني عروسة زي القمر

• حبيته
التفاعلات: Koky79
أنا كنت راجل و مراتي بقت تلبسني لبسها و تحطلي مكياج و تخليني أرقق صوتي و تعاملني كوحدة ست و استغلت إن جسمي مليان شوية و عندي حالة تثدي فلبستني البرا بتاعتها و ضغطت صدري بيها فخد شكل الصدر الأنثوي و لبستني فساتين و قمصان نوم لحد ما الرجولة بقت تنطفي جوايا شوية بشوية و بقت تديني هرمونات أنوثة لغاية ما جسمي باظ خالص و صدري و أردافي كبروا و اتملوا و بقى جسمي جسم وحدة ست كاملة الأنوثة و انطفت الرجولة من جوايا بالكامل خصوصًا بعد ما لبستني فستان فرح و طرحة و خلتني عروسة زي القمر
ابعتلي

• عجبني
التفاعلات: البوب الكبير اوي
سنجل مقيم في دبي عاوز بنت أو سالب بنوتى أو كابلز وياريت لو في دبي دا الكيك بتاعى
My Kik : sakr367

سنجل موجود في دبي عاوز بنت أو سالب بنوتى أو كابلز وياريت لو في دبي دا الكيك بتاعى

sakr367

انا شب فحل وهي زبي بصوره الغلاف وحده تيجي نتعرف

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
اللي عايز نبقي صحاب يعمل ريبلاي و هبعتله التيليجرام
ملحوظه ممنوع الشواذ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%