NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

لو فى مدام نتمتع مع بعض من غير منسبب لبعض اى متاعب تعالى نتعرف ببعض لو الامر تمام نكمل غير كدة نسب بعض

احمد ٢١ سنه في روسيا فحل بحب الرومانسيه والجو اللطيف (ونس في الغربه 😂) الي حابه تتعرف في سريه تامه تليجرام @lofy564
بذات من جماعه الانمي ومش لازم سكس ممكن بحترام صداقه عاديه

مساء الخير
انا انسان عادي عضوي ما بزيد عن ١٧ سم بعمل مره في اليوم و ممكن ٤ مرات بالاسبوع بس اقرا كتابات الاعضاء و القصص بحس حالي ضعيف

.اوقات بيجي علينا وقت بيكون نفسنا في حد نتكلم معاه ونفضفض معاه لا يعرفنا ولا نعرفه مش لاننا محتاجين منه حاجه اكتر من ان يسمعنا ويحس بينا بسبب الضغوط النفسيه الي بنمر بيهاولان اقرب الناس لينا لا فهمنا ولا حاسين بينا وطول الوقت بتبقى لوحدك فى البيت ما بين الجدران💔
مستنيكي خاص

مطلوب لرجل اعمال انثى لعلاقة جنسية دائمة فى سرية دائمة على ان يتكفل بها تماما اى كان شكل العلاقة سواء عمل او زواج عرفى او مسيار او صديقة

لو فى مدام نتمتع مع بعض من غير منسبب لبعض اى متاعب تعالى نتعرف ببعض لو الامر تمام نكمل غير كدة نسب بعض

مساء الورد . انا محتاج اتعرف بواحده تكون فوق الاربعين . مطلقه او ارمله لعلاقه دائمه . علاقه جنسيه وعلاقته حب وكل حاجه . يكون عندها مكان ولو عجبنا بعض نتجوز عرفي . منتظر رساله خاص

هلاا انا عمري ٢٩ سنه ليحب يتعرف اكثر تعال ندردش ونفضفض

أنا كنت راجل و مراتي بقت تلبسني لبسها و تحطلي مكياج و تخليني أرقق صوتي و تعاملني كوحدة ست و استغلت إن جسمي مليان شوية و عندي حالة تثدي فلبستني البرا بتاعتها و ضغطت صدري بيها فخد شكل الصدر الأنثوي و لبستني فساتين و قمصان نوم لحد ما الرجولة بقت تنطفي جوايا شوية بشوية و بقت تديني هرمونات أنوثة لغاية ما جسمي باظ خالص و صدري و أردافي كبروا و اتملوا و بقى جسمي جسم وحدة ست كاملة الأنوثة و انطفت الرجولة من جوايا بالكامل خصوصًا بعد ما لبستني فستان فرح و طرحة و خلتني عروسة زي القمر
تعاالى انيكك أنت ومراتك

• عجبني
التفاعلات: Mme
عابز اتعرف على واحده بتحب الجنس عشان انا علطول هايج وزبي واقف نريح بعض

انا مروان عايز واحدة من المحلة المنصورة نتعرف على بعض
كيك بتاعي mar77t9

.اوقات بيجي علينا وقت بيكون نفسنا في حد نتكلم معاه ونفضفض معاه لا يعرفنا ولا نعرفه مش لاننا محتاجين منه حاجه اكتر من ان يسمعنا ويحس بينا بسبب الضغوط النفسيه الي بنمر بيهاولان اقرب الناس لينا لا فهمنا ولا حاسين بينا وطول الوقت بتبقى لوحدك فى البيت ما بين الجدران💔
مستنيكي خاص

محمد ٣٠ سنة

بدي وحدة كبيرة في العمر لتعارف طويل
التحقق من زبي بصورة لايف من كيك كام
Moh.ha90

• عجبني
التفاعلات: SAMY GOGO
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عايز اتعرف على حد في اسكندرية ونبقا صحاب عشان مليش صحاب خالص

حبيبتي عايزه تتدلعي وتحسي ب انوثتك وتدلعي وتحسي انك ست البنات وتطلعي اللبوه اللي جواكي ومش عارفه يبقى تعالى ليا وانا بجد هبسطك اووي اووي وادلعك اووي وكل ده ف سريه وامان
كيك antel90

محتاجه واحد يحتويكي ويعوضك عن الحنان اللي مفتقداه ف حياتك ارمله أو مطلقه او حتى بنت وعايزه اللي يسعدك ويحبك يبقى انا وكل ده ف سريه وامان هدفي أني ابسطك وادلعك واخليكي اسعد انسانه واعوضك عن زوجك يلا مستنيه ايه تعالي خاص وجربي ومش هتندمي

محتاجه واحد يحتويكي ويعوضك عن الحنان اللي مفتقداه ف حياتك ارمله أو مطلقه او حتى بنت وعايزه اللي يسعدك ويحبك يبقى انا وكل ده ف سريه وامان هدفي أني ابسطك وادلعك واخليكي اسعد انسانه واعوضك عن زوجك يلا مستنيه ايه تعالي خاص وجربي ومش هتندمي

في واحده من دمياط او المنصوره للتعارف؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%