NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

المحتاجة دكر فحل يعريها و يديها انا موجود و جاهز و تحت امرها و للعلم انا راجل سنجل في ال 63 من العمر دكر فحل عنتيل موجب جامد جداً من القاهرة مصر ال موافقة و معندهاش مانع تتفضل و نتفق على المكان و الميعاد و نتقابل و اعريها و اديها و انفذ معاها كل الاوضاع ال هي حباها و طالبها و ترتاح لها و اطفي نارها و اريحها و ادلعها و امتعها و اروقها و اكيفها و اكفيها و اسعدها و اشبعها و اظبطها و ابسطها معايا اكتر و هتحبني اوي اوي و شكراً

مرحبا ممكن أتعرف على وحدة ما يهم سنها

حد يعرف نسوان من بنى سويف ... قاعد هناك يومين وعايز انيك و المكان فاضى عندى وجاهز

مستر جو
القاهره
ممكن اتعرف باصدقاء من القاهره

انا ٢٣ سوري موجب حابب اتعرف ع حدا سالب ديوث متحرر او ارملة مطلقة ياريت تكون جادة
لعلاقة جااادة
حسابي الجديد

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. ممنوع ذكر اى من وسائل التواصل مثل فيس او تليجرام او كيك او ما شابه او وضع روابط لها علاقه بذلك
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
نفسي اجرب النييك جدا

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. ممنوع ذكر اى من وسائل التواصل مثل فيس او تليجرام او كيك او ما شابه او وضع روابط لها علاقه بذلك
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
نفسي في حته شهوتها عاليه بس اي كانت إمكانياتها

انا عندي 19 سنة ڤيرجن لسه عايز واحدة عندها مكان افشخها اول مرة ليا

انا 16 سنه في حد قدي؟؟؟

انا فاضى اى حد نتكلم مع بعض

مفيش مقبلات مقابل كاش والمكان

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا عندي ميول مزدوج عاوز نتكلم مع واحده زي

احلى مسا ع احلى ناس ❤️

عندي ٢١ سنة حابب اتعرف على ناس جديدة اي واحدة اي كان سنها/شكلها/ او اي حاجة انا مبيفرقش معايا بحب الكل عادي معايا لو تحب نتكلم بالحدود اللي تناسبها وفي سرية انا بحترم الخصوصية والحدود ممكن نتكلم في المواضيع اللي تعجبك ولو حبيتي نتقابل انا ساكن في القاهرة ممكن نتقابل

حد صاحي نتكلم

اي بنت من اسكندريه تبعتلي نتكلم

صباحو
ابيض ع الابيض
حد فاضي ندردش سوا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%