NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

مش عايز تعارف كتير ولا كلام كتير بس ابعت تليجرامك وتعاله كام او صوت ع طول انا فحل موجب

أنا زيزو 23 سنه من القاهره عايز اتعرف على وحدة ونكون اصدقاء و نفضفض لبعض مش شرط الجنس

انا عايز اتعرف ع بنت سودانيه

هو ممكن فعلا حد يتعرف على حد من هنا ؟
انا 36 سنة عايز اتعرف على حد بس تكون علاقة اونلاين الأول و بعد كده نشوف هتروح فين
مش عارف القوانين ايه بس اللي حابه تتعرف ممكن تبعتلي رسالة او تعمل ريبلاي على التعليق ده

عايز اتعرف علي اسكندرانية جدعة واعزمها علي خروجة بكرة انا في زيارة اسكندرية يومين

مين صاحية وحابة تجرب حاجة جديدة معايا انا ندى ولد بنوتى سالب للبنات انا صوتى احلى من صوت البنات ولما تكلمينى هتحسى انك بتتكلمى مع بنت
مستنياكى تبعتيلى على الخاص ونتكلم صوت لان ماليش فى الشات الكتابة

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. ممنوع ذكر اى من وسائل التواصل مثل فيس او تليجرام او كيك او ما شابه او وضع روابط لها علاقه بذلك
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
مسا مسا

ممكن وحده من الاردن للتعارف

انتوا عندكوا أمل أن في واحده ممكن ترد عليكوا وتتعرفوا عليها من هنا ؟؟🤣🤣
شباب ركبها فاضية

من تبسة )الجزائر)، ابحث عمن تستضيفني لمدة اسبوع في تونس

انا 31 موجب بدور على ارتباط صادق و حد يحبنى و احبه

انا اول مره ليا

بدور على حد محترم رومنسى و هادئ يكون من المهندسين ارض او لواء او ميدان لبنان فقط عنده مكان

بدون كذب و لا حوارات عاوز حب و رومنسيه

حابب اتعرف على وحدة نكون اصدقاء و نفضفض مع مع بعض و سكس فون

هاي
انا احمد عندي 20 سنه عاوز بنت او ست ندخل في علاقه لو عجبنا بعض نكمل معجبناش بعض يبقا ولا اكن حاجه حصلت اهم حاجه تكون بتحب الرومانسيه مش شرط سن معين انا بميل اكتر للستات الخبره

اريد امراة انثوية للمحادثه ان امكن واعلم ان ذلك لم ولن سيحدث ولذلك انا في انتظار ذلك مثل الباقى

عايز اتعرف على واحدة كبيرة لأن الست الكبيرة بتكون احساسها أعلى و خبرتها فى التعامل اقوى و امتع ياريت التقى انسانه محترمه رومانسيه 🌹 نكون اصدقاء بمعنى الكلمه و نكون سر بعض وانا مايهمنيش سنك اد ما يهمني احساسك و مشاعرك أنا شخص محترم كتوم راقى من القاهرة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا شريف كامل من فيصل نفسي اتعرف علي مدام او مطلقه نبقي صحاب العلاقه

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: sose
مساء الجمال❤️

انا بطلت اصدق انو في بنات هنا لتعارف كل مارسال بنت تقلي احب اتعرف على انثى كيف يعني مسوي حساب بنت وهو ولد

شريف كامل عندي 26 سنه دكر فحل عربجي نفسي في انسانه جامده بتعشق الجنسسس مش مهم السن عندي بتاعي 21 سنتي همتعككك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%