NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

مين من اسكندرية ندردش سوا
تيليجرام : @AliEid25

لو فيه بنت او مدام تحب نكلم ونتعرف
التليجرام بتاعى
اهو cezar1907

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جوزك مش بيسمعك ولا مهتم بيكي وعايزه تفضفضي وحد يسمعك بس انتي محترمه وجدعه وبنت ناس وخايفه من اي مشاكل بس برده محتاجه اللي يسمعك ويدلعك ويطلع التعب اللي انتي فيه يبقى تعالي ومتخافيش وكله ف سريه وامان واحتواء وتقدير واحترام وعمري ما استغلك ولا ااذيكي ولا اقل منك انتي فوق راسي وعمري ما اضرك بس تعالي وشوفي ومش هتندمي

ويا حببتي يا ست الكل المحترمه عايزه حد يحتويكي ويقدرك ويسعدك ويفرحك وف السرير يفشخك وتحلفي بليلته وكل ده ف سريه وامان واحتواء وتقدير ولو لسه فيرجن مش هيفتحك وينام معاكي في طيزك ويمتعك يبقى انا الحكيم
ومش كله جنس لو عايزه صاحب جدع أو حد يسمعك وتفضفضي معاه ويسمعك بكل حب يبقى تعالي ومتخافيش وكله ف سريه وامان

كيك antel90

تليجرام almonu22

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: المتناكه ندى
جوزك مش بيسمعك ولا مهتم بيكي وعايزه تفضفضي وحد يسمعك بس انتي محترمه وجدعه وبنت ناس وخايفه من اي مشاكل بس برده محتاجه اللي يسمعك ويدلعك ويطلع التعب اللي انتي فيه يبقى تعالي ومتخافيش وكله ف سريه وامان واحتواء وتقدير واحترام وعمري ما استغلك ولا ااذيكي ولا اقل منك انتي فوق راسي وعمري ما اضرك بس تعالي وشوفي ومش هتندمي

ويا حببتي يا ست الكل المحترمه عايزه حد يحتويكي ويقدرك ويسعدك ويفرحك وف السرير يفشخك وتحلفي بليلته وكل ده ف سريه وامان واحتواء وتقدير ولو لسه فيرجن مش هيفتحك وينام معاكي في طيزك ويمتعك يبقى انا الحكيم
ومش كله جنس لو عايزه صاحب جدع أو حد يسمعك وتفضفضي معاه ويسمعك بكل حب يبقى تعالي ومتخافيش وكله ف سريه وامان

كيك antel90

تليجرام almonu22

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده

موضوع مثبت للتعارف بين
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
مساء الخير
مافيش هايجه تيجي نتعرف واريحها في سريه تامه
لو موجوده تعالي كيك

عايزة اتعرف على واحد محترم يحافظ عليا
مش عارفه ازاي هنا
ازاى ايه يعنى عايزة والى لا
هى لازم تبقا تجربه والاحساس بتاعك هايوصلك للانتى عايزة
مش من اول تعارف ممكن تلاقى لازم تجربى

موضوع مثبت للتعارف بين
مسا مسا

بصو انا شاب عندي 20 سنه عايز اتعرف نبقي صحاب الاول كسم السكس مش بفكر فيه غير اخر حاجه عندي وبعرف اتحكم ف نفسي المهم الاقي بنت او مدام نتكلم مع بعض ونبقي صحاب ونحكي كل حاجه ل بعض ب ارتياح

Oomda95 تيلجرام

• بيضحكني
التفاعلات: devil 17
ايمن من العراق عمري ٤٠ سنة شهوتي بطيزييي وبس حاب اتنايك جماعي بال kik
معرفي : memraqi
إلى حاب يشارك في الحفلة على طيزييي يجي kik

مش عارف ده عادي ولا لا بس انا فعلا عمري ماصحبت بنت ف حياتي وانا ٢٠ سنه
الفكره اني شايف ان ده صح

لو انتي ملكه انا مستعد اكون كلبك وخدام تحت رجلك
كلميني تليجرام @nonoa777

لو انتي ملكه انا مستعد اكون كلبك وخدام تحت رجلك
كلميني تليجرام @nonoa777