NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

انا 23 سنه من القاهره كنت بدور علي واحده اكبر من 30 سنه عشان نتعرف انا مش عايز جنس و كده انا زهقت اصلا و اتبضنت من البنات الي في سني انا نفسي دلوقتي انزل ديت مع واحده اكبر مني نشرب قهوه ساده في اي مكان الصبح

فحل يمني ابحث عن زوجين متحررين او مززة متزوجة او ديوث من صنعاء او ذمار او اب

عاوز أدردش مع واحده

مطلوب لرجل اعمال انثى لعلاقة جنسية دائمة فى سرية دائمة على ان يتكفل بها تماما اى كان شكل العلاقة سواء عمل او زواج عرفى او مسيار او صديقة

انا مكانى مدينة نصر . عاوز واحدة كااااش فوق ال 30 . اللى عندها استعداد تكلمنى . ونظامى الكاش هيكون عندى اول ما توصل مفيش تحويلات

مساء الخير والسعادة والفرحة بزياده
أنا عاوز أتعرف على واحده من السويس او اى مكان فو ال٤٥انا من السويس وممكن أسفر اى مكان للمتعه

من ترغب في النيك والمتعة بقوة وعمرها فوق الــ30ــ سنة تيجي سناب شات ( Ashrafsahsah2020 ) أو تليجرام @AshrafSahsah أو Whatsapp -- IMO على رقم ( 00201001708325 )اهم شيء الصدق والجدية

عايز واحدة من المنوفية شبين الكوم نلعب سوا

أنا شاب على كرسي متحرك سني 30 سنة مش متجوز, نفسي في صديقة أحكي معاها في أي حاجة وفي أي وقت ومش مشكلة بالنسبالي السن حتى لو أكبر مني بس تكون موجودة معايا في أي وقت. ومتقلقش مني أنا شخص كويس يعني ومتعلم مهندس وبشتغل من البيت كمان ومش هطلب منها مقابلة نحكي فون أو شات أنا موافق.

أنا احمد من الاسكندريه و عايز بنت نكون اصدقاء

انا مهندس شاب
اتمني اتعرف على واحدة اسلوبها متفتح تكون شهوانيه زيي و بتحب الرومانسيةوحبة تجرب حقيقي مع حد ثقة
انا بحب كل اعمار فعلا مش بيفرق معايا سن مهم الروح وبتفاهم مع ظروفك وبحترم ظروفك ودة الطبيعي انا شخص صريح ومباشر جدااا
بحب ادلع البنت اللي تكون معايا و يكون في مشاعر حتى ف الجنس ، مش مجرد ممارسة زي الجمادات ، احب اقضي وقت المطر والبرد تحت اللحاف في حضن دافي وبوس هادي ومن تحت راشق فيكي .. نسمع دقات المطر والرعد والبرق واحنا علي السرير تحت اللحاف ملط بندفي بعض تحت اضاءه خفيفه وبمنتهي البطئ شغال فيكي ورجلنا من تحت مندمجه مع بعض ..
بحب العلاقة الديرتي و العادية اهم حاجة الموضوع طبعا يفضل سر ما بيني و ما بينك ودة شي اكيد بيني وبينك بس ❤️
مستني بس منك نقطة علي خاص وهفهم علطول
سناب mahmoudy3598
كيك ma8653m
تلجرام myoussef4

انا مهندس عايز
***** أو محجبه بتحب المتعه بكل انواعها ده الكيك بتاعى
omar_miro_76544

• عجبني
التفاعلات: زوزو اللبوة
لوفي مطلقه او منفصله وعايزه تتناك ونبقا صحاب انا من ٦ اكتوبر وعندي شهوه جنسيه عاليه جدا بحب انيك كتير

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مطلوب لرجل اعمال انثى لعلاقة جنسية دائمة فى سرية دائمة على ان يتكفل بها تماما اى كان شكل العلاقة سواء عمل او زواج عرفى او مسيار او صديقة

حد هنا من مشتهر

انا 25
عاوز اتعرف على مدام او بنت في القاهرة
نتقابل
انا جاد كلميني تلجرام

sir13b

انا يوسف مهندس شاب
اتمني اتعرف على واحدة اسلوبها متفتح تكون شهوانيه زيي ومولعة و بتحب الرومانسيةوحبة تجرب حقيقي مع حد ثقة
انا بحب كل اعمار فعلا مش بيفرق معايا سن مهم الروح وبتفاهم مع ظروفك وبحترم ظروفك ودة الطبيعي انا شخص صريح ومباشر جدااا
بحب ادلع البنت اللي تكون معايا و يكون في مشاعر حتى ف الجنس ، مش مجرد ممارسة زي الجمادات ، احب اقضي وقت المطر والبرد تحت اللحاف في حضن دافي وبوس هادي ومن تحت راشق فيكي .. نسمع دقات المطر والرعد والبرق واحنا علي السرير تحت اللحاف ملط بندفي بعض تحت اضاءه خفيفه وبمنتهي البطئ شغال فيكي
اهم حاجة الموضوع طبعا يفضل سر ما بيني و ما بينك ودة شي اكيد بيني وبينك بس خصوصية بينا بينك بس ف خدي راحتك بقا ❤️

المنتدي
سناب mahmoudy3598
كيك ma8653m
تلجرام myoussef4

احب ادلع اللي تكون معايا و يكون في مشاعر حتى ف ال6 ، مش مجرد ممارسة زي الجمادات🙄 ، احب اقضي وقت المطر والبرد تحت اللحاف في حضن دافي وبوس هادي ومن تحت راشق فيكي اي رايك بقا تحبي
اهم حاجة الموضوع طبعا يفضل سر ما بيني و ما بينك ودة شي اكيد بيني وبينك ف خدي راحتك بقا ❤️
المنتدي
سناب mahmoudy3598
كيك ma8653m
تلجرام myoussef4

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%